Welke celly 2CPU kan ik het beste kopen?

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 15:19
Intel Celeron 667 MHz 128Kb CPU FCPGA "BOX" fl 253
Intel Celeron 700 MHz 128Kb CPU FCPGA "BOX" fl 274
Intel Celeron 733 MHz 128Kb CPU FCPGA "BOX" fl 292

welke kan ik het beste kopen. uiterraad klok im hem ook over,

maar zou graag willen weten welke JIJ zou kopen!!

Verwijderd

Hoe lager hoe beter, want dat geeft de meeste ruimte om je fsb te verhogen. Die fsb van 66Mhz is de achilleshiel van de Celly, dus die moet vooral omhoog. De kans dat je een 667 op 100Mhz krijgt is veel groter dan een 733.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Dit is inderdaad ene lastige keuze, gezien deze CPUs' zo goed als identiek zijn. Voor je gevoel is het natuurlijk goed om een 667 op 800 te laten lopen maar een 733@900 is sneller. Maar geeft misschien minder voldoening. Ik zou, als de keuze slechts uit 3 bestaat, voor de middelste kiezen. Het blijft lastig vooral omdat die prijs zo dicht bij elkaar in de bburt ligt.

Murphy was an optimist

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 15:19
hmmm ja daarom zit ik ook mee tedubben welke ik het beste kan kopen, scheelt maar 4 tientjes, vandaar, ben er nog steeds niet, maar kwa overklok moegelijkheden maakt het dus niet zoveel uit?

Verwijderd

Ik zou zien dat ik nog een 566 kon krijgen!

Het is algemeen bekend dat deze cellies erg profiteren van een hoge bus en ze toppen allemaal op dezelfde snelheid, en het scheelt nog in prijs ook >:)

Maar ze zijn wel moeilijk te vinden. Als je er geen een kunt vinden moet je er een nemen met een zo laag mogelijk snelheid; zo kun je hogerer fsb's draaien.

Als ik jou was zou ik zorgen dat ik een Cc0 stepping kreeg, deze kun je herkennen aan het verhoogde voltage (1,7V) Deze zijn over het algemeen beter over te klokken.

Verwijderd

de 633 gaat nog makelijk naar 950...daarboven zou ik het niet weten...

(633=229,- bij funprice)

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
Mijn 566 loopt lekker op 850 dus dat is altijd een optie. hij haalt ook 950, maar dan krijg ik zo'n vage fout in UT, misschien het voltage nog hoger gooien? maar een 566 haalt altijd 850, dus dat is 1,5 keer zo hoog als waar je voor betaald hebt! :) Ik zou voor deze gaan.
Pagina: 1