-
[ Voor 99% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:30 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:30 ]
Ctrl+k
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Zo snel krijg je die krukaslagers niet kapot. Je moet dan echt wel flink wat gas geven. Wat bokken kan geen kwaad, daar is een torsiedemper voor.Gisae schreef op zondag 13 september 2009 @ 01:20:
Ik hanteer altijd "liever mijn koppelingsplaten erdoor als de krukaslagers kapot"
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Anoniem: 4629
[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:30 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ctrl+k
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
[ Voor 103% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:30 ]
Ik denk dat de levensduur beter uit de drukken is in kilometers, het scheelt nogal of je in 17 jaar 5 ton rijdt of 10.000kmbonzz.netninja schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:18:
Na 17 jaar waren mijn koppelingsplaten versleten. En ik reed er toch eigenlijk heel normaal mee maar lette geheel niet op 'zuinig met koppelingsplaten' omgaan oid. Als de levensduur bij normaal gedrag dus 17 jaar is. Dan geloof ik het allemaal wel eigenlijk
Anoniem: 144949
Lijkt me dat je probleem dan niet bepaald bij koppeling of gaspedaal ligt, eerder ertussen...Dre schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:43:
[...]
offtopic:
Soms trek ik met piepende banden op, maar dan moet ik vaak weer vol in de remmen omdat de honderden auto's voor me niet verder rijden...
[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 14-09-2009 00:19 ]
Oslik blyat! Oslik!
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als je op lage toeren in een laag koppelgebied gaat rijden, is de belasting heel hoog omdat de auto toch vooruit moet met de gevraagde snelheid. Ik bedoel, als het niet aan het koppel ligt moet het aan de belasting liggen.Dre schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:15:
[...]
Slijten de (krukas)lagers veel sneller wanneer er volgas gereden wordt bij lage toeren? Het koppel/ vermogen wat een atmosferische benzine motor bij <2500RPM levert is erg weinig (Met andere woorden: De explosie in de cilinder is bij volgas niet zo hevig doordat de cilinder zich niet goed met lucht kan vullen ()
HlpDsK: Leek me overzichtelijker, andere topic ging over benzine vs diesel
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Dat is bij sommige auto's nog best kut. Ik rij voor mn werk bv vaak in een Transporter TDI, en daar duurt dat terugvallen in toeren bij het schakelen zo lang dat ik ondertussen nog even de zender op de radio kan veranderen.deepbass909 schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:36:
Als je dan onder het rijden zorgt dat bij schakelen het toerental zover terug valt dat het weer klopt met de volgende versnelling, zal de koppeling niet abnormaal hard slijten.
[ Voor 3% gewijzigd door Repeat op 14-09-2009 01:03 ]
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:30 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq