Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Boot probleem usb+ dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hey,

Ik probeer windows 7 te installeren op mijn hp 6730s notebook.
Waarbij de boot device sequence is ingesteld op
1.usb
2.dvd
3.harde schijf

Maar nog steeds blijft deze notebook gewoon vista laden. en gebruikt niet de dvd of de usb stick die allebei zijn ingestoken.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

denwilly schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:12:
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Zijn de DVD of USB stick wel bootable? Test ze uit op een andere PC.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Hoe maak je deze bootable?

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Als het een normale Windows DVD is zou hij moeten opstarten maar je moet wel een knop induwen als hij vraagt om te booten van DVD...
Zet DVD als eerste en probeer opnieuw, inclusief bv te enteren als hij iets zegt als "press key to boot from".

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoeklinkje. Dat is iets wat echt op heel plekken op het web staat uitgelegd, en ook op dit forum vaker voorkomt :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Das wel een leuke tool om te gebruiken op een helpdesk gambieter :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Graviton12 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:32:
Das wel een leuke tool om te gebruiken op een helpdesk gambieter :)
offtopic:
Kende je die nog niet? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^^ :)

Wat gambieter al aangeeft: als je voor je een topic opent eerst zou [google=install windows7 from usb] of desnoods zelfs [search=usb install windows 7] - en er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen dat het zelfs in [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 14 opgenomen is - dan had je direct aan de slag kunnen gaan.

Overigens hoort een DVD image gewoon te booten als je er geen rare dingen mee hebt gedaan, ook dat is prima terug te vinden met wat zoekwerk.
In het Windows Clients - Beleid staat ook uitgelegd wat we hier graag terug willen zien komen in een goeie tpicstart, evenals Het algemeen beleid #quickstart .

Helaas voldoet dit topic niet, daarom gaat deze ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.