Toon posts:

[Laptop] Mogelijk te modden?

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Is het mogelijk j laptop te modden? Ik heb nu een asus pro31s,maar ik vind de kleur lelijk (zilver) en ik maak 't lieverzwart. Ook zou ik er graag wat lichtjes in willen doen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen, wat het ong. kost en een stappeplan? Of misschien dat iemand kan helpen omgeving Eindhoven?

Alvast bedankt!

(Alser iets onduidelijk is/verkeerd is meld het maar, k ben nieuw op dit forum) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:09
Als je een beetje handig bent, waarom niet?

Uit elkaar schroeven, spuitbusje er langs en klaar.

En die lichtjes? Gewoon wat LEDjes met weerstandjes aansluiten op een punt waar je stroom kunt aftappen in de laptop (voedingsaansluiting voor HDD, DVD bijv., gewoon even gaan meten met multimeter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor een spuitbusje zou dat moeten zijn dan? En het gaat hier wel om de kap (Waar ook het toetsenbord zit) en de bovenkant als je 'm dicht hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:09
Gewoon een spuitbus van de bouwmarkt / automaterialen winkel (Motip spuitbussen) ?

Plastic misschien wel voorbehandelen met plasticprimer o.i.d. maar een laptop spuiten is al veel vaker gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Alles is te modden, lijkt mij daarom nogal zinloos om te vragen hoe dat moet en wat het kost, want casemodden is nogal iets unieks. In de search kun je genoeg terug vinden hoe je iets moet spuiten en hoe je bijv. LED's aansluit. Daarom gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.