[ps3] bluetooth headset werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een samsung wep180 bluetooth headsetje. nu probeer ik deze te connecten met me ps3 maar dat wil niet echt lukken.
ik heb geprobeerd om t apparaat eerst aan te zetten en dan de ps3 te laten zoeken, ook heb ik het andersom gedaan. geen van beide heeft succes geleverd.
weet iemand waar dit aan kan liggen?
ik heb al op internet gekeken en daar hebben mensen hem aan de praat kunnen krijgen met hun ps3.
hij doet het nog wel, hij werkt gewoon op me iphone

alvast bedankt :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als ie werkt op je iPhone moet je hem 'unpairen' voordat je PS3 hem kan vinden en kan pairen. Even in je handleiding zoeken hoe je je headset 'reset'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
dats mooi... er zat dus geen handleiding bij.
ik kijk wel even op er wat op internet staat.
kan ik hem niet via me iphone uit het systeem gooien?

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
gaat je niet helpen, je headset moet zo ingesteld worden dat deze zichtbaar is voor andere apparaten, en dus kan verbinden.

vaak is het een kwestie van het apparaat uitzetten, en dan een bepaalde knop ingedrukt houden voor een aantal seconden ofzo... verschilt van model tot model

--edit--
even 10 sec googlewerk gedaan:
headset uitzetten, en daarna de multi-function knop voor +- 8 sec ingedrukt houden, lampje moet dan blauw worden.

nu moet je hem kunnen vinden, als er gevraagd wordt naar een pin vul je 0000 in

[ Voor 29% gewijzigd door nick_haak op 12-09-2009 22:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
die 10 sec googlewerk heb ik zelf ook gedaan. dit werkt dus niet :?
ik wacht tot t lampje blauw word en dan laat ik me ps3 zoeken en kan niks vinden

Verwijderd

Topicstarter
heb em, thanks iedereen!
moest t multi knopje nog langer indrukken. eerst gaat ie knipper (dan kan je em gebruiken) en dan langer ingedrukt houden en dan laat ie zich vinden

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1