Krijg je ook karma als je dingen in de pricewatch aanpast?

Pagina: 1
Acties:

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Krijg je ook karma als je dingen in de princewatch aanpast? dingen zoals verkeerde url van het product of verkeerde specificaties.

bedankt :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

:w

Nope, afaik alleen door product- en shop-reviews, fp reacties, fp-moderatie, V&A feedback en forumposts :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mad Marty op 12-09-2009 21:02 ]

Rail Away!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Ah jammer want dat doe ik best wel vaak, zou ook wel ''beloond'' morgen worden vind ik ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ookal zou je er wel karma voor krijgen dan zou het je nog niet specifiek verteld worden om karmahoereren te voorkomen :Y)

Toevoegen aan de PW valt onder overig en wat je nog meer kunt toevoegen aan PW-artikelen zijn productreviews (die gegarandeerd karma opleveren ;))

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Mad Marty schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:59:
:w

Nope, afaik alleen door product- en shop-reviews, fp reacties, fp-moderatie, V&A feedback en forumposts :)
Dat lijstje is nog wel wat langer hoor, bijvoorbeeld ook (geaccepteerde) nieuwstips leveren karma op. En volgens mij dus ook het aanpassen van artikelen in de PW, maar ik heb geen idee in welk .plan ik dat ook alweer moet nazoeken, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. En naast deze twee zaken zijn er nog wel meer dingen die in jouw lijstje thuishoren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dit moment krijg je geen karma voor het toevoegen of verbeteren van productgegevens. Het is wel iets dat we willen doen in de toekomst. Het vergt wat meer werk dan de karmatelling bij andere bijdragen.
Pagina: 1