Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb fotos op nokia 6600 verwijdert die ik graag weer terug wil maar ik kan ze nergens meer terug vinden ik heb op google gezocht maar niks gevonden. Kunnen jullie mij mischien helpen?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 14:39 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi ifmare, welkom op GoT :)

Hier houden we eigenlijk meer van het lange verhaal :P Wij hebben geen glazen bol, dus is het handig om wat uitgebreider te zijn. Denk bijvoorbeeld aan: wat heb je verwijderd, wat wil je terughalen, waarmee heb je het zelf al geprobeerd, wat heb je gevonden met Google, wat lukte er niet, wat is specifiek het probleem.

Het zou dus schelen als je je topicstart wat uit zou kunnen breiden. Dat verwachten we hier wel een beetje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zo Goed?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, hier kunnen wij natuurlijk niets mee. Wij hebben geen glazen bol dus we weten niet wat jij allemaal met je telefoon gedaan hebt. Ik stelde een hoop vragen in mijn vorige post, als je ze nou eens een voor een bijlangs gaat. Dan hebben we een beetje een overzicht van wat je nou zoal geprobeerd hebt.

Kijk ook even naar Het algemeen beleid om te zien wat we van een topicstart verwachten :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

acht de kans vrij klein [..] bij defect pmc kan ... met veel geluk het geheugen uitgelezen worden.

stonde de foto's op de telefoon? Of op het mmc geheugenkaartje?
Wat is er gebeurd waardoor de foto's weg zijn? (tooltje gedraaid? zelf verwijderd?)
Werkt je telefoon nog?

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 12-09-2009 14:44 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
zelf verwijderd met optie verwijderen perongeluk op ok gedrukt toen was die bezig met verwijderen en tijdens dat ie bezig was met verwijderen op roode telefoontje gedrukt (gestopt) maar alles is wel weg

de telefoon werkt nog gewoon

de foto's stonden op de telefoon

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

acht de kans klein, maar zou eventueel easy recovery (pro) kunnen proberen.
daar bij een samsung een keer succesvol mee geweest - onlangs dat het flash is :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1