Hallo,
Ik heb een vraag aan de mensen die meer verstand van netwerken hebben ;-)
Recentelijk heb ik een netgear router WNR3500 gekocht, voor een "draadloos" netwerk thuis.
Voor de installatie heb ik alleen mijn laptop op de router aangesloten met een normal UTP kabel (niet cross)
Mijn internet verbinding komt van een Ziggo ARRIS touchstone modem. Deze werkt correct anders kan ik nu niet op GoT posten. ik zit nu rechtstreeks op de modem.
Het probleem is dat als ik mijn WNR3500 aan wil sluiten, deze bij de installatie vanuit de CD blijft hangen op het punt van netwerk controle.
Wat het meest vreemd is dat ik middels 192.168.1.1 geen connectie kan maken met de router. hierdoor kan ik ook geen instellingen van de router wijzigingen.
met ping krijg ik PING: verzenden mislukt. Foutcode 1231
Er staat bij het netwerkmededeling, onbekend netwerk, beperkte mogelijkheden.
Verder gebruik ik Windows vista home premium en een HP dv9595 laptop
Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0)

Bijvoorbaat dank voor eventuele hulp
Ik heb een vraag aan de mensen die meer verstand van netwerken hebben ;-)
Recentelijk heb ik een netgear router WNR3500 gekocht, voor een "draadloos" netwerk thuis.
Voor de installatie heb ik alleen mijn laptop op de router aangesloten met een normal UTP kabel (niet cross)
Mijn internet verbinding komt van een Ziggo ARRIS touchstone modem. Deze werkt correct anders kan ik nu niet op GoT posten. ik zit nu rechtstreeks op de modem.
Het probleem is dat als ik mijn WNR3500 aan wil sluiten, deze bij de installatie vanuit de CD blijft hangen op het punt van netwerk controle.
Wat het meest vreemd is dat ik middels 192.168.1.1 geen connectie kan maken met de router. hierdoor kan ik ook geen instellingen van de router wijzigingen.
met ping krijg ik PING: verzenden mislukt. Foutcode 1231
Er staat bij het netwerkmededeling, onbekend netwerk, beperkte mogelijkheden.
Verder gebruik ik Windows vista home premium en een HP dv9595 laptop
Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0)

Bijvoorbaat dank voor eventuele hulp
[ Voor 5% gewijzigd door duk3n op 12-09-2009 14:01 ]