beste tweakers,
ik ben binnekort jarig en wil een nieuwe video kaart gaan zoeken. nu heb ik het hele topic doorgelezen van welke videokaart moet ik kopen? maar ik kan er nog niet uitkomen. ik weet o.a. niet welke videokaarten mijn computer ondersteunen. dus hier mijn vraag welke videokaart is voor mij geschikt:
• Prijs: 200-250 euro
• Prestaties: ik zou het liefst op hard willen gamen met een hoge resolutie
• Beeldkwaliteit: hdmi en vga
• Geluid: maakt niet zo veel uit als het maar niet zo is dat het geluid van de videokaart harder is dan die van men speakers
• Hitte en/of ruimte: ik heb een acer aspire m3641. ik weet niet of deze goed koelt
• Stroomverbruik: het liefst op dezelfde voeding maar las het moet kan ik ook een voedig kopen
• Overclockmogelijkheden: maakt me niet veel uit
• Compatibility: ik heb windows vista x64 als het goed is het is een vrij nieuwe computer
• SLI/Crossfire: nee
ik heb nu een ati radeon hd 4350 waar ik dus niet tevreden mee ben. ik heb everest gerunt, maar ik kan geen moederboord informatie krijgen. ik weet wel dat ik een acer aspire m3641 heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
mvg dylan van der schoot
edit:
ik heb in de pc gekeken naar de voeding ik wist niet wat ik ervan moest weten dus heb ik dit maar opgeschreven:
output: 250w max
+6v (gelijkspanning)/16 A +3.3v (gelijkspanning)/20A
+12V (gelijkspanning)/15 A -12v(gelijkspanning)/0.5A
+5vsb (gelijkspanning)/2 A
er stont nog meer op maar ik weet niet wat ik nodig heb dus.
ik ben binnekort jarig en wil een nieuwe video kaart gaan zoeken. nu heb ik het hele topic doorgelezen van welke videokaart moet ik kopen? maar ik kan er nog niet uitkomen. ik weet o.a. niet welke videokaarten mijn computer ondersteunen. dus hier mijn vraag welke videokaart is voor mij geschikt:
• Prijs: 200-250 euro
• Prestaties: ik zou het liefst op hard willen gamen met een hoge resolutie
• Beeldkwaliteit: hdmi en vga
• Geluid: maakt niet zo veel uit als het maar niet zo is dat het geluid van de videokaart harder is dan die van men speakers
• Hitte en/of ruimte: ik heb een acer aspire m3641. ik weet niet of deze goed koelt
• Stroomverbruik: het liefst op dezelfde voeding maar las het moet kan ik ook een voedig kopen
• Overclockmogelijkheden: maakt me niet veel uit
• Compatibility: ik heb windows vista x64 als het goed is het is een vrij nieuwe computer
• SLI/Crossfire: nee
ik heb nu een ati radeon hd 4350 waar ik dus niet tevreden mee ben. ik heb everest gerunt, maar ik kan geen moederboord informatie krijgen. ik weet wel dat ik een acer aspire m3641 heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
mvg dylan van der schoot
edit:
ik heb in de pc gekeken naar de voeding ik wist niet wat ik ervan moest weten dus heb ik dit maar opgeschreven:
output: 250w max
+6v (gelijkspanning)/16 A +3.3v (gelijkspanning)/20A
+12V (gelijkspanning)/15 A -12v(gelijkspanning)/0.5A
+5vsb (gelijkspanning)/2 A
er stont nog meer op maar ik weet niet wat ik nodig heb dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 11:28 ]