Hallo, ik zit met het volgende probleem. Ik heb een tab menuutje in jquery waarbij middels een ajax call op een tab button de bijbehorende content wordt geladen. Ongeveer als volgt:
Hier komt netjes de response van de call in de tab content te staan. Echter nu wil ik op deze content ook een lightbox toepassen. Normaliter (zonder ajax call) zou dit simpelweg gebeuren met:
Echter wanneer ik de lightbox call aanroep boven de 'return false' en ik verwacht dat de nieuwe DOM al opgebouwd is, wordt de response onaangetast in de div geplaatst, zonder de lightbox transformatie. Ook functie concatenatie aan de get aanroep werkt niet. De "div#photoContainer ul li a" structuur komt zeker terug in de response.
Iemand een idee wanneer de daadwerkelijke nieuwe DOM is opgebouwd en ik de lightbox wel kan aanroepen?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| $( document ).ready( function() { $( "div#tabNavigation a" ).click( function () { $.get( "index.php", { controller: this.rev }, function ( response ) { $( "div#tabContent" ) .empty() .append( response ) }); $( "div#tabNavigation a" ).removeClass( "selected" ); $( this ).addClass( "selected" ); return false; }) .filter( ":first" ).click(); }); |
Hier komt netjes de response van de call in de tab content te staan. Echter nu wil ik op deze content ook een lightbox toepassen. Normaliter (zonder ajax call) zou dit simpelweg gebeuren met:
JavaScript:
1
2
3
| $( document ).ready( function() { $( "div#photoContainer ul li a" ).lightbox(); }); |
Echter wanneer ik de lightbox call aanroep boven de 'return false' en ik verwacht dat de nieuwe DOM al opgebouwd is, wordt de response onaangetast in de div geplaatst, zonder de lightbox transformatie. Ook functie concatenatie aan de get aanroep werkt niet. De "div#photoContainer ul li a" structuur komt zeker terug in de response.
Iemand een idee wanneer de daadwerkelijke nieuwe DOM is opgebouwd en ik de lightbox wel kan aanroepen?