Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakblogs] geen print-css zoals op forum/fp

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Laatst printte ik mijn in progress zijnde tweakblogpost om hier in de trein wat aantekeningen bij te kunnen maken door deze via de weblog admin op de tweakblogs-pagina te openen.

Toen ik hier op afdrukken drukte werd geen enkele afbeelding meegenomen zoals je dat op GoT wel hebt als je inschakelt dat alles mee afgedrukt moet worden zoals afbeeldingen en achtergronden. Hierdoor kon ik ook niet testen hoe mijn nieuwe tweakblogheader overliep (wat met een printscreen wel weer opgelost was) maar werd ook de complete opmaak die ik er al in had gezet omgegooid omdat de boel als plain-text werd afgedrukt.

By design geen print css of low prio O-)?

GoT oude layout drukt alle afbeeldingen mee af, _ng niet

Mochten er screenshots of pdf's van hoe de afdruk er uit zou zien moeten komen dan is dat ook mogelijk.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Uiteraard is dat by design; meestal als je iets print ben je enkel geinteresseerd in de tekst en hoeft het dus niet full-color en full-layout. Als je wel een pagina 'as-is' wilt printen dan is een screenshot dus inderdaad the way to go (maar er zal vast wel een plug-in bestaan voor Firefox die de print stylesheet onderdrukt en de screen stylesheet 'fixeerd')

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dan ben ik toch benieuwd waarom in de oude layout je de pagina 'as-is' af kunt drukken (wat ik verkies boven plain tekst 8))

Printen met (veel) productkoppelingen aan een topic gaat ook niet echt lekker en levert loze pagina's op

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 07:53:
Dan ben ik toch benieuwd waarom in de oude layout je de pagina 'as-is' af kunt drukken (wat ik verkies boven plain tekst 8))
De oude layout heeft geen aparte print stylesheet ;)
Printen met (veel) productkoppelingen aan een topic gaat ook niet echt lekker en levert loze pagina's op
Dat is dus iets wat we in de print stylesheet kunnen fixen :)

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:07:
De oude layout heeft geen aparte print stylesheet ;)
:Y) die vind ik wel het lekkerste printen, meteen alle afb's er bij, geen opmaak die omgegooid wordt 8)
Dat is dus iets wat we in de print stylesheet kunnen fixen :)
Ik probeerde het bij het EEE PC topic, kreeg ik 3 pagina's met alleen al gekoppelde producten en productafbeeldingen (ook al heb ik minimalistische view er van aan).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat laatste is inmiddels gefixed in de print stylesheet voor _ng. De rest is wontfix...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.