Toon posts:

beperkte of geen verbindingsmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb de laatste tijd last van beperkte of geen verbindingsmogelijkheden in het begin als ik er last van kreeg een keer op nieuw op starten en kon weer en tijd internetten maar nu heeft niks meer zin heb aleen nog maar
beperkte of geen verbindingsmogelijkheden nu dacht ik dat het aan software lag dus Windows op nieuw er op gezet en drivers geinstaleerd maar nog steeds de zelfde probleem nu heb ik de msi 790FX GD70 en die heeft twee lan aansluitingene dus dacht probeer hem in de andere maar als ik hem er in plug reageerde de lanpoort niet er gebeurd niks dus nu ben ik bang dat het aan me moeder bord licht

heeft iemand een idee als je meer info nodig heb vraag het maar

ik gebruik xp sp3

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ligt het niet aan je router/switch?

En misschien kun je de volgende keer wat punten, komma's en hoofdletters gebruiken, je verhaal is moeilijk te lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 11-09-2009 22:33 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gebruik je DHCP? Zo ja wat gebeurt er als je eens handmatig een ip instelt in de juiste range? Wat betreft die andere LAN poort, heb je die wel ingeschakeld staan in windows?

Verder zouden wat hoofdletters en leestekens inderdaad wel prettiger lezen zijn...

Verwijderd

Topicstarter
het licht niet aan mijn router of switch die werken gewoon
andere pc hebben wel internet

en betreft de andere lan poort die kan ik in of uitschakelen help niks

en over de DHCP ik zou niet weten hoe ik daar acher kom

en over de hoofdletters en de lees tekens ik ben dyslectisch zo kun je het beter lezen dan als ik probeer de leestekens toe te passen

maar bedankt voor de relatie

• Nyxium
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-01 21:07
Bij die andere pc's heb je wel gewoon goed internet? Geen last van onderbrekingen of iets?

Heb je al je internetkabel gecontroleerd die in de "kapotte" computer gaat? Mischien dat hij ergens geknikt zit, of dat het draad is aangetast.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 09:25
Ga via 'start' naar 'uitvoeren', type in 'cmd', als je een DOS scherm te zien krijgt type je 'ipconfig' en enter.
Wat je dan te zien krijgt is bv IP adres, gateway etc.
Doe dat ook eens bij een werkende PC en vergelijk alles, of de gateway hetzelfde is, staat DHCP op, geef ons de IP adressen eens door als je wilt?
Best via screenshots :)
Heb je 'herstellen' al eens geprobeerd in je LAN eigenschappen? Dan gaat ie namelijk je ARP/DNS etc allemaal resetten.
Kan je van de ene naar de andere PC connecteren, heb je shares draaien ofzo?
Kabel kan inderdaad een probleem zijn, heb je ADSL? Kijk de splitter eens na indien ja.
Pagina: 1