Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afdek plaatje nodig Chieftec voeding

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik heb hier een Chieftec kast, dit model, waarvan tussen de oorspronkelijke voeding en de kast een tussenplaatje zat. Dit tussenplaatje zit nu in mijn andere pc. Nu wil ik met nieuwe pc onderdelen weer een pc bouwen met deze kast, maar ik krijg de voeding nu niet vast zonder dat tussenplaatje. Hieronder kun je zien wat ik bedoel (enkel dit is een big tower kast).

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/reviews/chieftec_dragon_da01bld/07.jpg

Wie weet waar ik nog zo'n plaatje kan krijgen voor het midi model van deze chieftec kast?
Op de website van Chieftec (www.chieftec.com) wordt ik ook niet veel wijzer.

Mijn YouTube Channel

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:15
Zelf maken is geen optie ? ;)

• Snowwie
Nee, ik ben geen ijzerwinkel en heb twee linkerhanden

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Niemand dit zoiets weet, zo'n bracket?

Dan moet ik morgen maar even langs het Onderdelenhuis en de locale pc boer maar even bellen.

Mijn YouTube Channel

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gewoon een stukje karton ervoor plakken of geheel dicht tapen met ducttape? Vaak zie je de achterkant toch nooit, dus het maakt niet uit hoe het eruit ziet: als het maar werkt.

edit: oh er moet weer een voeding in, nvm :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 13-09-2009 16:11 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Origineel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb nog wel zo'n plaatje liggen.
Heb je een email adres? Dan email ik je ff ;)
Pagina: 1