.htaccess php geheugen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een image upload script en wanneer ik een grote afbeelding upload krijg ik deze error "Fatal error: Allowed memory size of 25165824 bytes exhausted (tried to allocate 12288 bytes)"

Nu kun je dit oplossen door regel aan te passen in php.ine of htaccess. Aangezien de server niet van mij is maar van one.com heb ik geen toegang tot de php.ine file. (denk ik )

Nu heb ik in de .htaccess file onderaan deze regel bijgeplakt "php_value memory_limit 16M"

ziet er zo uit:

# -FrontPage-

IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*

<Limit GET POST>
order deny,allow
deny from all
allow from all
</Limit>
<Limit PUT DELETE>
order deny,allow
deny from all
</Limit>

php_value memory_limit 16M

Als ik deze file upload krijg ik een error
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan ondersteunt je host niet dat je php settings kunt wijzigen. Helaas pindakaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 20:20
Zou het niet logischer zijn als je php meer geheugen toelaat te gebruiken, dan juist minder? (Als deze manier van php config door je host tenminste ondersteund word)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meh, **** host

ini_set("memory_limit", "64M"); in mijn php file lijkt ook niet te werken.

@Keiichi: dat probeer ik nu juist te doen. van 24mb naar 64mb, wou eerst kijken of ik kon verminderen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

krvabo

MATERIALISE!

Wat verwacht je dan ook met zo'n host?
But even with the access to a .htaccess file at One.com, you don't have access to the memory_limit rule. So you can't set your memory limit higher. If you ask the support of One.com to set the memory_limit higher they'll just refuse.
Als je veel dataverkeer gaat gebruiken dan zijn er nog genoeg andere hosters te vinden, waaronder Servage, die erg veel dataverkeer aanbieden voor een laag bedrag per maand.
Nee one.com is geen prettige hostpartij, al zijn ze erg goedkoop.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja erg goedkoop goede uptime, onberperkt bandbreedte.

Maar toch traag, maar 1 database, etc.

Ze adviseren mij de image te resizen naar kleinere resolutie...

Ooit ga ik eens bij andere host.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:28
Als je een sterke website wilt draaien hoef je sowieso al geen one.com te gebruiken, hun ondersteunen niets. Ze hebben voor zover ik weet nog steeds Safe Mode aanstaan (wat is er nou safe aan..). Als je verder een goede applicatie wilt draaien kan ik je sowieso al zeggen dat je een VPS nodig gaat hebben om je eigen instellingen te kunnen draaien.

Het kost misschien wat meer geld maar je hebt er als nog meer voor ;) *Scheelt je in 99/100 gevallen heel wat kopzorgen*

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:14
Als je de afbeeldingen toch gaat resizen zou je kunnen kijken naar een java applet dat de afbeelding(en) client-side al kan resizen naar iets behapbaars. Dan gaat het uploaden ook gelijk sneller ;)

Regeren is vooruitschuiven

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goedkope hosting heeft eenmaal nadelen :) Kiezen of delen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:57:Als je een sterke website wilt draaien hoef je sowieso al geen one.com te gebruiken, hun ondersteunen niets. Ze hebben voor zover ik weet nog steeds Safe Mode aanstaan (wat is er nou safe aan..). Als je verder een goede applicatie wilt draaien kan ik je sowieso al zeggen dat je een VPS nodig gaat hebben om je eigen instellingen te kunnen draaien.
Dat valt wel mee hoor. Ik heb 'n shared account van onder de $10/maand, maar mag toch zo'n beetje alles wat ik redelijkerwijs nodig kan hebben gewoon instellen, ook deze geheugen limiet. Kwestie van ietsje langer / beter naar een host zoeken dus. (Ik neem aan dat directe reclame hier niet de bedoeling is.)
Pagina: 1