Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Forumkoppeling in PW na titel edit

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Als dit topic hier niet hoort, zet er dan maar een slotje op :+

Ik gaf net een titel edit aan Linksys WRT320N: Vast kanaal instellen en ging daarna naar de PW (pricewatch: Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Gigabit Router) via de productkoppeling.
Het viel me daar op dat onder 'forumtopics' het topic nog onder de oude naam staat.
Word dit soms eens in de x tijd gesynched, of word er alleen de eerste keer naar de titl gekeken?

[ Voor 19% gewijzigd door Koffie op 11-09-2009 20:24 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat wordt inderdaad gecached, maar misschien kan crisp spelen met de trigger zodat bij een topicname update ff de cache wordt leeggeveegd :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
OK, duidelijk :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:36:
Dat wordt inderdaad gecached, maar misschien kan crisp spelen met de trigger zodat bij een topicname update ff de cache wordt leeggeveegd :?
mja, met het invalideren van dergelijke caches bij topicadmin-updates verminder je juist de effectiviteit van de cache, of je moet er weer dusdanig veel logica omheen bouwen (wel invalidatie bij een titel-update, niet bij een topicmove - totdat we ook het forum gaan tonen op de pricewatch pagina, etcetera) waardoor de code weer een heel stuk complexer wordt en er allerlei afhankelijkheden gaan ontstaan.

In dit geval neem ik dan voor lief dat er een uurtje een topictitel staat die niet helemaal meer correct is.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.