Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Datum in plaats van tijd op Tweakblogs op zelfde dag

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Vannacht om stipt 00:00 heb ik een blog online gezet op Tweakblogs. Nu viel het me rond 12 uur al op dat er in plaats van '00:00' al 11-09 stond, maar ik dacht dat dat misschien kwam omdat blogs na 12 uur een datum krijgen in plaats van de tijd.
Maar inmiddels zijn we wat uurtjes verder en heeft de tweede blog van vandaag, die om 00:29 is geplaatst, nog steeds een tijd staat in plaats van de datum, dus dat was niet de reden :P

Dus mijn vraag: hoe kan het dat een blog die vandaag gepost is (weliswaar om exact 00:00, maar vandaag is vandaag) al een datum toont in plaats van de tijd? Ik gok op een klein bugje :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aYhLbQbRe6jK2BTXtkChkNPN/full.gif

The devil is in the details.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

In kader van tijd/datum;

Stel je maakt een blog om 23.00u, en parkeer je.
maakt nog paar laatste aanpassingen en geeft deze versie vrij aan het publiek om 23.30
dan is de publicatie tijd 23.00u

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:49:
In kader van tijd/datum;

Stel je maakt een blog om 23.00u, en parkeer je.
maakt nog paar laatste aanpassingen en geeft deze versie vrij aan het publiek om 23.30
dan is de publicatie tijd 23.00u
Ja, maar dat is by design. Daarom staat er ook een checkbox om de publicatiedatum aan te passen naar de huidige datum. Dit is uiteraard om te voorkomen dat de publicatiedatum ongewenst wordt aangepast bij een edit.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

En wat betreft de bug; er werd inderdaad een 'groter dan' check gedaan ipv 'groter dan of gelijk'. Fixed in SVN

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.