Azerty Betrouwbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 20:21
Ik wil binnenkort mijn pc een flinke upgrade geven.
En heb zitten kijken en kwam dit tegen bij azerty:

AMD Phenom II X4 945 € 143,63
ASUS M4A79XTD EVO € 95,74
Team Elite DDR3 - Geheugen - 2 GB € 34,62
Totaal € 273,99

Mijn vraag is of Azerty betrouwbaar ?. Ik hoor nog wel eens wat dingen in shopreviews.
En 270 eurie is toch veel geld. En nu in de crisis is, zijn er al een stel bedrijven failliet gegaan.
Mijn vraag is wat zijn jullie ervaringen bij Azerty.

Verwijderd

Die ervaringen zijn dus te lezen in de shopreview?

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:03
Als er een webwinkel betrouwbaar is dan is het wel Azerty. Nooit probelemen mee gehad.
Altijd vriendelijke mensen aan de balie die je graag helpen.

Verwijderd

azerty is een prima webshop , maar zoals je zelf ook kan bedenken kunnen wij niet zien hoe azerty er ervoor staat , anders kun je nog altijd onder rembours laten verzenden, dat is de meest veilige oplossing als je zelf niet vertrouwt

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Volgens hun AV hoeven hun niet de specificaties te leveren die ze op de site vermelden.
Dus je kan ook een PII toegestuurd krijgen, wat allemaal mag volgens hun AV.

Prima shop dus :Y

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 22:29

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:31:
azerty is een prima webshop , maar zoals je zelf ook kan bedenken kunnen wij niet zien hoe azerty er ervoor staat , anders kun je nog altijd onder rembours laten verzenden, dat is de meest veilige oplossing als je zelf niet vertrouwt
Ja, en vele goede reviews betekenen ook niet automagisch dat het hij jouw bestelling ook goed gaat. Ikzelf heb geen problemen gehad met Azerty. Wel duurde het leveren van een product niet 3 maar 5 dagen, echter kreeg ik daar een mailtje over.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zeer goede zaak en erg klantvriendelijk. ( had laatst een defecte muis van 1.5 jaar oud, 2 jaar garantie. Kreeg de huidige nieuwprijs er voor terug ) Enigste waar je bij azerty voor uit moet kijken is levertijden, deze kunnen soms nog wel eens afwijken van de indicatie.

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40
Prima winkel.

Echter de leveringstijden op de website mag je met een grote korrel zout nemen.

2-3 dagen levertijd komt in de praktijk eerder uit een week is mijn ervaring in ieder geval.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://tweakers.net/shopreview/6703/azerty.html

Hier kun je alle reviews van deze shop nalezen, derhalve gaat dit topic dan ook op slot :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.