Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

echo op teamspeak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de hoop dat dit het juiste topic is, wil ik vragen of iemand mij af kan helpen van de echo die ik op teamspeak heb. Ik maak gebruik van een geïntegreerde soudkaart op een ASUS moederbord. Er zit Realtek HD Audio op. Ik gebruik een headset en heb er intussen verschillende gebruikt. Op alle headsets zit dezelfde echo, dus daaraan zal het niet liggen. Ik gebruik de headset voornamelijk tijdens het spelen van een online racegame, rFactor. Wanneer het racegeluid te horen is, dan ben ik voor anderen helemaal niet meer te verstaan en word ik door de echo vaak snel uit teamspeak gekickt. Wat moet ik nog meer vermelden?
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4aaa76efa5b4c/4aaa76ef91ee5-mixer.jpg

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Stereo-mix uitzetten

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar iets specifieker graag als het mogelijk is. Waar vind ik die stereo-mix?

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees mixer, dus hierbij een screenshot van het tabblad mixer:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4aaaa08916944/4aaaa0890485e-mixer2.jpg

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Probeer eens "Cd-volume" en "Volume van lijn" te dempen, volgens mij worden die signalen nu samen met het signaal van de microfoon "opgenomen" en dus horen anderen mensen niet alleen je stem via de microfoon, maar ook je geluiden van je pc.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Staat misschien "What-u-hear" aangevinkt? (rechtermuisknop op het luidsprekertje en dan Opnameapparaten). Of wat is er anders ingeschakelt daar?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem betreft tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1