Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
Hoi,

Ik heb advies nodig voor een nieuwe GSM, de huidige van mij gaat echt niet meer. Hij is nu 4 jaar oud, en valt half uitelkaar. Ik zal hieronder een aantal eisen neerzetten, waaraan de telefoon moet voldoen.

-fatsoenlijke camera
-hij moet aan de computer te koppelen zijn
-fijn toetsenbord
-Bluetooth
-Budget ligt rond de €100,-.
-Andere media dan foto's maken mij niks uit, heb hier mn iPod :D

Alle suggesties zijn natuurlijk welkom! :D

Alvast bedankt allen :)

Verwijderd

Hmm, ik denk dat de SE G502 wel iets is. een fatsoenlijke camera krijg je helaas niet in die prijsklasse

Edit: Oh jee helemaal vergeten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 19:08 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
R0elr, welkom op GoT :)

Dit is niet echt de goede volgorde. Toestellen zoeken kun je met de Pricewatch of met een andere telefoonvergelijker. Uit de modellen die aan je eisen voldoen kun je de ervaringen op GoT lezen, of reviews zoeken met Google.

Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben over bepaalde modellen kun je ze hier stellen, zodat wij je kunen helpen met het uitkiezen van een telefoon. Het lijkt me echter niet de bedoeling dat wij voor jou gaan zoeken. GoT is namelijk geen helpdesk ;)

Dus, als je nou eens in je topicstart de modellen opnoemt die je wat lijken, waarom je ze uit hebt gekozen, en waar je nog specifieke vragen over hebt... dan kunnen we je helpen met je keuze :)

Verwijderd

Moet hij nieuw zijn of mag 2e hands ook? Voor rond de 100 Euro zou je een 2e hands Nokia E51 kunnen scoren op Marktplaats. Anders is de 6300 tegenwoordig nieuw rond de 100 Euro te koop als prepaid. Laten unlocken als je een andere provider hebt en klaar.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

6300 heeft belabberde camera en waardeloos audiocircuit.
wel zeeer degelijke telefoon.

Ik zou overigens ook voor een SE gaan.
De voorgedragen g502 zkr geen verkeerde keuze. maar wel even testen of het verzonken toetsenbord voor jouw vingertjes goed te doen is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
Haha, ik heb niet heel veel verstand van Camera hoor, maar 2mp is toch helemaal niet veel? (of lijkt dat enkel zo) haha, heb geen vingertjes btw maar vingers. Ben 1,85 O-)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Nou, met een 2mp camera kun je leuke snapshots maken, zeker wanneer er autofocus op zit, met de SE K750i/W800i hebben veel mensen (w.o. ook ik) toendertijd heel aardige plaatjes geschoten. Het blijven tenslotte telefoons, voor het echte fotowerk is ooit een ander apparaat uitgevonden ;).
Voor een nieuwprijs van rond de 100,- euro krijg je geen telefoon met meer dan 2 mp, tenzij je een gesimlockt prepaid toestel koopt of ergens in een of andere koopjeskelder-actie nog bijv. een SE K800i of K810i op de kop weet te tikken, die een (voor een telefoon) zeer goede 3.2 mp camera met AF en Xenon-flits hebben.
Pagina: 1