[Win7, x64] Drivers Logitech Quickcam Messenger

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Hallo,

Ik kom van Vista 64-bit af waarvoor wel drivers waren voor de Logitech Quickcam Messenger.
Echter nu ik via Technet W7 heb, natuurlijk ook 64 bit, kan ik geen drivers vinden voor de webcam.
Zodra ik de Vista x64 drivers probeer te installeren, blokkeert Microsoft die al meteen in verband met "Compatibiliteitsproblemen".
Dus de vraag is: weet iemand hoe ik mijn Quickcam Messenger werkend kan krijgen in Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TomasH schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:15:
Hallo,

Ik kom van Vista 64-bit af waarvoor wel drivers waren voor de Logitech Quickcam Messenger.
Echter nu ik via Technet W7 heb, natuurlijk ook 64 bit, kan ik geen drivers vinden voor de webcam.
Zodra ik de Vista x64 drivers probeer te installeren, blokkeert Microsoft die al meteen in verband met "Compatibiliteitsproblemen".
Dus de vraag is: weet iemand hoe ik mijn Quickcam Messenger werkend kan krijgen in Windows 7?
Je kan gewoon op "Doorgaan" klikken bij die Compatibiliteitsproblemen, dan kan je kijken of ze misschien toch gewoon werken :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb ook nog een logitech webcam welke ik niet aan de praat krijg, type weet ik niet precies, zo'n ronde iig. Beetje raar dat ze niet ondersteund worden of niet dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
@DennusB: Als jij me dat knopje nou even wijst :P
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2a4vgah.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TomasH schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:19:
@DennusB: Als jij me dat knopje nou even wijst :P
[afbeelding]
Hmmm, heeft 64Bit dat weer niet meer. 32Bit heeft dat wel, tenminste... haha nu begin ik zelf ook te twijfelen!
Excuus iniedergeval.
Heb je al contact opgenomen met Logitech?

Edit : Kan je trouwens via hardware-beheer niet gewoon de driver doorpushen? Dat moet wel kunnen denk ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door DennusB op 11-09-2009 16:24 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Ik heb nog geen contact opgenomen met Logitech.
Ik denk dat je apparaatbeheer bedoeld. Ik heb alleen een exe met de drivers, met rechts> winzip kan ik deze ook niet uitpakken, dus ik kan hem niet naar die driver sturen.

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Ik heb inmiddels contact gehad met logitech.
Zij leveren geen support, zelfs niet voor Vista in mijn geval.
Terwijl vermeld stond bij de aankoop dat de webcam vista ready was.
Dus ik ga contact opnemen met Pixmania of ik een vervangende Quickcam kan krijgen welke wel op Vista werkt en dus aan de beschrijving voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik heb hier een aantal webcams liggen die het gewoon prima doen, maar niet onder windows 7 (x64)
snap best dat dingen end of live zijn maar dit is eigenlijk te zot voor woorden ik geloof er geen moer van dat men geen drivers kan maken.

3x raden van welk merk ik geen webcam meer ga kopen :( ,, dat hele marktstrategie beleid van logitech lijkt nergens op ook bij de muizen.

onder linux werkt x64 gewoon wel ...

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Pagina: 1