crossfireX bridge voor hd4850

Pagina: 1
Acties:

• Papillon2004
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04-2022
Beste tweakers,

Ik heb een week geleden aan de hand van de nieuwste BBG (niet precies het zelfde, wel de belangrijkste onderdelen) een geheel systeem uitgezocht en na flink wat uurtjes klussen moet ik toch zeggen dat ik er zeer te vreden mee ben! Vooral het beeldscherm (samsung P2370) ziet er erg gelikt uit. Het inbouwen verliep soepel en ben nu de puntjes op de i aan het zetten qua drivers en software maar ik zit nu nog met 1 probleem en dat is dat er geen crossfireX bridge is bijgeleverd bij mijn twee HD4850 kaarten. Nu ben ik naar de dichtsbijzijnde computerwinkels geweest maar die keken me aan alsof ze het in keulen hoorde donderen, blijkbaar krijgen ze alleen mensen over de vloer die het verschil niet kennen tussen een muis en een toetsenbord. Mijn vraag is nu of iemand een winkel weet waar ik dit ding zo op kan halen want ik vind het wel erg veel geld om weer voor 10 euro verzendkosten een stukje plastic en koper te kopen van een paar euro.....

alvast bedankt!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 13:29
Ik had het zelfde probleem met mijn 4770.

Voor tien euro kon ik er eentje ophalen bij Goldberg Computers in Almere

http://www.goldberg-computers.nl/

Azerty verkoopt hem ook voor 7,68

http://azerty.nl/0-1142-2...-crossfire-bridge-cr.html

Heel irritant dat ze er niet bijgeleverd worden want Mycom en Hardwareoutlet,waarvan je toch echt verwacht dat daar mensen zitten die ergens van af weten, wisten helemaal niet waar ik het over had.

Als je in Almere woont heb ik er trouwens een extra brugje liggen en mag je em zo gratis van me hebben.
Tevens ben ik van het weekend ook op een camping in Blaricum, dus kan je het daar ook wel ophalen als je er in de buurt woont :p

[ Voor 10% gewijzigd door Dorest0rm op 11-09-2009 14:56 ]

• Papillon2004
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Helaas woon ik niet in almere maar in amsterdam. Ik zie ze bij cool-prices.nl ook liggen voor 9 euro maar ik dan heb je weer die transactie kosten van 9,95.......vandaar dat ik een winkel zoek, en het liefst in de buurt ;)

• Dorest0rm
Azerty heeft ze direct uit vooraad leverbaar, dus die zou je maandag binnen moeten krijgen als je vandaag nog besteld(denk ik)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Kun je niet eens "Te Koop Gevraagd" advertentie op V&A zetten? Aardig wat Tweakers, waaronder ik zelf, die nog wel zo'n bruggetje hebben liggen. Zeker in Amsterdam moet er wel iemand te vinden zijn.
Apart trouwens dat hij er niet bij zat, dat is normaal wel het geval bij CrossFire capable kaartjes volgens mij.
Één brug is genoeg als je twee kaarten aan elkaar wilt hangen.

Maar nieuw kopen kan natuurlijk ook...

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 11-09-2009 15:02 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Dorest0rm
Ultraman schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:01:
Kun je niet eens "Te Koop Gevraagd" advertentie op V&A zetten? Aardig wat Tweakers, waaronder ik zelf, die nog wel zo'n bruggetje hebben liggen. Zeker in Amsterdam moet er wel iemand te vinden zijn.
Apart trouwens dat hij er niet bij zat, dat is normaal wel het geval bij CrossFire capable kaartjes volgens mij.
Één brug is genoeg als je twee kaarten aan elkaar wilt hangen.

Maar nieuw kopen kan natuurlijk ook...
Ik dacht dit ook, toen ik ze binnen kreeg had ik niks, heb zelfs de hele middag met Sapphire en Ati/AMD aan de telefoon gehangen.

Ik vind het echt heel jammer dat dit niet meegeleverd wordt.

• Papillon2004
toppie, de advertentie staat! hopelijk komt er een positie reactie op en dan scheelt het weer een paar euro....anders zit er niets anders op. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

groeten

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:04
Stuur mij je adres maar even in PM, heb er nog wel een aantal liggen.
Geld mag je houden, en ik heb bulten postzegels die ik toch niet gebruik ;)

• michaelmou
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-04 13:23
unfor schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:47:
Stuur mij je adres maar even in PM, heb er nog wel een aantal liggen.
Geld mag je houden, en ik heb bulten postzegels die ik toch niet gebruik ;)
Ow, heb je der ook een voor mij?
Ik wil je der trouwens wel voor betalen; anders voelt het alsof ik je besteel.
Mocht je dit echt niet willen, dan neem ik het met tegenzin van je aan :P
Pagina: 1