• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-02 13:34
Ik ben op zoek naar een goede vga / composiet convertor,
of een component / composiet convertor.

Heb zojuist nieuwe laptops binnengekregen en deze blijken een tv-out te missen. Aangezien deze laptops bedoelt zijn om te gebruiken bij live videokunst installatie's waar gebruik gemaakt wordt van een Edirol V8 mengpaneel die in analoog composiet werkt het belangrijk dat er een goede oplossing gevonden wordt om alsnog de vga kabels te kunnen aansluiten.

Voor 1 van de 3 computers heb ik al een oplossing, de V8 heeft immers 1 ingebouwde convertor. Bij de overige twee zal ik zelf een convertor moeten zetten, maar ik heb geen ervaring met convertors, de verschillende merken en producenten. Ik ben mij bewust dat dit prijzig kan worden...

Ik zoek dus raad, info, weetjes, aanbevelingen e.d. over
  • VGA to COMPOSIET convertors
  • COMPONENT / COMPOSIET convertors
Of mochten er andere oplossingen zijn mag je die ook vermelden,
laptop heeft naarst VGA out ook een HDMI uitgang.

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Marsmillo op 11-09-2009 14:34 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Had je dat niet kunnen bekijken vóór je de laptops aanschafte? :P

Kijk even op http://www.allekabels.nl/display.php?cat=1282 zij hebben diverse converters.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-02 13:34
Ja, is inderdaad vrij stomme (en dure) vergissing geweest... Die laptops zijn wel al een hele tijd geleden besteld (+/- 6 maand) doordat dit door een hele papiermolen moet gaan. Ik meen mij wel te herinneren dat een tv-out wel bij aansluitingen stond op de site van de leverancier. Maar doordat het een eenmalige promotie was zolang de voorraad strekte, is ondertussen al die informatie al lang verdwenen en kan ik het niet opnieuw controlleren...

Kon ook zijn dat er vanuit gegaan werdt dat het er wel zou in zitten... stomme vergissing die ik alvast geen tweemaal meer zal maken. Nu doordat het een promotie was hebben we nog wat geld over van het oorspronkelijke budget en daarmee kunnen dan die converters aangekocht worden...