Strepen in beeld - bios [Nvidia 7950GX2]

Pagina: 1
Acties:

• vitrix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-08-2021
Ik sinds woensdag een probleem met mijn pc.
Savonds ging ik Trackmania opstarten en toen liep heel mijn pc vast waardoor ik deze moest rebooten.

Vanaf de bios al zag ik gelijk verticale strepen in beeld welke per 4 stonden en dan een blokje normaal en dan weer 4 verticale strepen en ga zo maar door.

Zodra mijn pc bij het inlog scherm kom is heel het beeld weg en switch mijn monitor tussen analoge en digitaal (dus hij krijg op dat punt geen signaal meer)
Mijn tv staat ook op mijn pc aangesloten en daar zie ik het zelfde (dus lig niet aan mijn monitor)

Wanneer ik in veiligheidsmodus opstart zie ik onderin dat die dingen aan het laden is met strepen er door.
Maar ik krijg wel het inlog scherm te zien zonder enige strepen (Goed beeld zoals het moet) en dit blijf in veiligheid modus ook goed werken als ik verder in log.

Restart ik dan krijg ik in bios weer de strepen en dat ik het normale inlog scherm niet krijg.

Ik heb mijn DVI kabel los gemaakt en opnieuw aangesloten, heb mijn videokaart er uit gehaald en weer terug in mijn moederbord gestopt.

Zou mijn videokaart het opeens begeven hebben of kan het aan iets anders liggen?
Ik heb mijn systeem niet overgeklokt.

Moederbord: ASUS M2N32-SLI Deluxe
Videokaart: Nvidia Geforce 7950GX2
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

foto'tje erbij? klinkt als kapot vram/gpu.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• vitrix
Ik ben nu heel even op werk, zal vanavond gelijk foto's maken en uploaden om te laten zien.

• vitrix
Hierbij 2 screenshots/fotos van het opstart scherm - sorry voor de slechte kwaliteit.

http://img27.imageshack.us/i/imag0056g.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/imag0057x.jpg/

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

Kaart overleden. Tijd voor garantie/vervangen en een stampende vuist "bumpgate" :( |:(

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 19:52

DrumandBass

Less is more!

Geheugen defect, ik heb het zelfde gehad. Helaas

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Pagina: 1