Hulp bij grote discussie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Topicstarter
Dames en heren van alle moderators,

Ik heb een groot aantal reacties in deze thread gemodereerd:
nieuws: Microsoft en Cisco patchen tcp-lek

Het betreft hier om een hele grote discussie tussen 'hAI' en 'SimonKroller' die wellicht interessant is om te volgen en mensen worden niet direct geflamed, maar ik had grote moeite de posts objectief te bekijken omdat ik gaande weg meer meegesleept werd in het verhaal van de discussie. Sommige posts waren niet geheel ontopic en andere eigenlijk weer wel. Dus ik heb getracht met oog op het onderwerp zo objectief mogelijk te oordelen. Ik loop niet met de illussie dat ik alles even goed gemodereerd heb dus bij deze mijn vraag aan u om er ook eens naar te kijken en waar nodig bij te sturen. Dat maakt naar mijn inzien de kwaliteit van de posts in de discussie als de moderatie daarop een stuk beter.

En als secundaire vraag: Is de discussie nog wel te volgen als men gaat filteren op moderatie aangezien er dan wellicht posts weg zullen vallen aan de hand van de gestelde filter criteria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Iets specifieker aanwijzen waar die discussie nu zit is wel handig...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Het zijn er meerdere die gezamenlijk zeker de helft van alle posts in beslag nemen... De 48 uur is echter al voorbij.

[ Voor 22% gewijzigd door Arne op 12-09-2009 00:27 ]

When you only live once, try not to die?