Ik gebruik Cufón voor fontreplacement op een projectwebsite. Ik pas het toe op wat titeltjes/kopjes. Niks bijzonders. Sommige replaced elements zijn echter ook linkjes. Ik kwam er achter dat in IE (eigenlijk alle versies) de pointer cursor alleen zichtbaar is als je ook daadwerkelijk op een lijn in de letter bent. Anders toont hij de text-selectie cursor.
Cufon maakt zn eigen <span> aan met daarin de tekst</span> In overige browser heb ik gewoon over de hele span een pointer cursor.
Ik heb al geprobeerd de cufon cufon-canvas style te overrulen/aan te vullen met cursor:pointer maar die vlieger gaat niet op. Heeft iemand ervaring met die probleem of weet iemand een oplossing?
Cufon maakt zn eigen <span> aan met daarin de tekst</span> In overige browser heb ik gewoon over de hele span een pointer cursor.
Ik heb al geprobeerd de cufon cufon-canvas style te overrulen/aan te vullen met cursor:pointer maar die vlieger gaat niet op. Heeft iemand ervaring met die probleem of weet iemand een oplossing?
Onder een steen geleefd dan maar ;-)