Toon posts:

aanrader boek Exchange Server 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het Nederlandstalige boek Exchange Server 2007, Het compacte handboek door William R. Stanek. Maar ik word er helemaal gek van. Exchange is Engels, dus de screenshots die hij gebruikt ook, maar meneer heeft in zijn tekst de termen vertaald. Je zoekt je soms rot en ook de tekst wordt er niet duidelijker op. Voorbeeld: bruggenhoofdserver ipv bridgehead, beleid ipv policy. Ik zoek me dus een ongeluk.
Wie kan me een beter boek aanraden? Uitgever of auteur mag ook, Engels of Nederlands maakt me niet uit.

Heeft iemand meer ervaring met de boeken van deze meneer?

Alvast bedankt!

Olaf

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-01 13:06
Waar ga je het boek voor gebruiken? Examenvoorbereiding? Kijk dan bij MS Press en zoek op het examennummer!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, Dhr. Stanek heeft de vertaling niet opzijn geweten maar een bedrijf met de naam Mediaplus uit Nijmegen. Blijkbaar nooit eerder IT boeken vertaald ....

Verwijderd

Topicstarter
X.ExceL, thnx. Ik heb op Amazon gekeken voor de reviews en die zijn inderdaad erg goed. Ik denk dat ik die maar ga aanschaffen.
Postmen, nee niet voor mijn examen, alhoewel, misschien wel leuk om een keer te doen. Wel als cursus en naslag.

Verwijderd

zowiezo vind ik al die mastering boeken erg goed, sluiten erg goed aan op praktijk situaties.

Ze zijn vaak te gebruiken, voor, tijdens en na een implementatie. als studie boek ook erg goed geschikt.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49

_Arthur

blub

En verder nooit meer Nederlandstalige IT boeken aanschaffen. Waarom niet? Zie je eigen reactie ;)

Verwijderd

_Arthur schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:57:
En verder nooit meer Nederlandstalige IT boeken aanschaffen. Waarom niet? Zie je eigen reactie ;)
Tenzij je een nederlandse installatie hebt van windows server (ja die kom ik echt wel eens tegen 8)7 )

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:16:
Tenzij je een nederlandse installatie hebt van windows server (ja die kom ik echt wel eens tegen 8)7 )
Tja, die mensen die dat doen moeten ze dan ook buiten zetten.

Best leuk hoor zo'n foutmelding in het Nederlands. Maar je zoekt je helemaal de tering op het interwebs naar een mogelijke oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, helemaal mee eens. Nederlandse software v.w.b. server software zou echt verboden moeten zijn. En inderdaad, vanaf nu Nederlandse boeken daarover ook! Godsamme, ben er gewoon eerder wakker van geworden :D
Pagina: 1