Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MCE gids

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 20:26
Hallo ik ben beniewd of het mogelijk is dat je de media center gids online kan benaderen/programmeren.

Heb hier veel opgezocht en gegoogled maar niks op kunnen vinden.

Iemand ?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Om de vraag voor mijzelf duidelijk te krijgen:

bedoel je dat je de gids zoals je die in MCE ziet op een website wil bekijken? of bedoel je dat je via internet verbinding wil maken met je eigen media center om in te stellen dat er iets opgenomen moet worden?

Desktop | Server | Laptop

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 12:08
Wat jij wilt kan niet, er zijn twee opties om dit te bereiken:

- Gebruik media portal en 4TheRecord (wel veel instel werk)
- Gebruik een RDP verbinding om werkzaamheden uit te voeren op je pc (UltraVNC, remote desktop van Windows)

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kan wel, maar wat ik eigenlijk totaal niet terug zie komen is waar je dan op gezocht hebt waardoor je niks kan vinden.
Het vreemde is namelijk dat er al jaaren een aparte MCE plugin/addon beschikbaar is die precies doet wat jij wil.

Ik zou dus zeggen: ga iets beter zoeken, en als je alsnog een topic opent, vermeldt dan ook wáár je naar gezocht hebt en/of wat niet aan je wensen voldoet.

Een topicstart met twee regels en een brakke topictitel is per definitie een topicstart waar je mee laat blijken geen moeite te willen doen - en dat is nou net wat je in dit geval een slotje oplevert.

Lees Het algemeen beleid en het Windows Clients - Beleid door zodat je weet waar je je pogingen moet verbeteren.

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 11-09-2009 09:51 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.