Hierbij vraag ik even advies van iemand die mij kan vertellen hoe ik de dvdrecorder sony gdr-gx3 aan kan sluiten op de sony home cinemaset dav-x1v, ik zou wat dvd,s willen kopieren maar aangezien de dav-x1v weinig aansluitmogelijkheden heeft kom ik er niet helemaal uit, wie kan mij even helpen?
Scart? HDMI? S-video? Composiet? Component? Kan van alles zijn, als je de videouitgang van de home cinemaset maar aansluit op de videoingang van de dvdrecorder...Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:51:
Hierbij vraag ik even advies van iemand die mij kan vertellen hoe ik de dvdrecorder sony gdr-gx3 aan kan sluiten op de sony home cinemaset dav-x1v, ik zou wat dvd,s willen kopieren maar aangezien de dav-x1v weinig aansluitmogelijkheden heeft kom ik er niet helemaal uit, wie kan mij even helpen?
Maarruh, als je geperste dvd's wilt kopieren op deze manier moet ik je teleurstellen want dat zal waarschijnlijk niet gaan vanwege beveiligingen op de dvd's. Via je dvd-brander in de computer is het wel eventueel wel mogelijk, maar ook daar moet je eerst de beveiliging omzeilen.