[Linux] op zoek naar een vaste goto-guy voor updates etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• Hiemstra
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04-2023
Hi,

Ik heb zelf wel 'ervaring' met linux systemen, met name CentOS en freebsd, maar toch stuit ik af en toe op dingen waar ik toch wel lang mee bezig ben, en soms helemaal niet uit kom.

Ik ben op zoek naar iemand, die ik kan vragen en of zelfs dingen kan uitvoeren zoals updates, configuraties etc, tegen een vergoeding uiteraard, maar hier over graag overleggen.

Als iemand hier belang bij heeft, hoor ik het graag dmv. een PM oid. Verwacht niet de hoofdprijs, ik heb maar 4 servers draaien en ben geen multinational :)

P.S. Ik weet niet of het forum ook geschikt is voor dit soort vragen, ik zag het niet zo snel in de regels, mocht het niet het geval zijn mijn excusses.

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Verwijderd

Je kan hier ook kosteloos al je vragen stellen en we vinden het best leuk om met andere *NIX gebruikers mee te denken :)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 19:20

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dit forumgedeelte is juist in het leven geroepen voor problemen met non-Windows OS waar iemand helemaal vast zit, met een goede uitleg van het probleem en stappenplan wat je al hebt gedaan krijg je vast en zeker een passend antwoord op je probleem (en scheelt het in je portemonnee).

Als je echt iemand in dienst wil hebben, denk ik dat je beter iets in Jobs kan posten.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Personeel werven via het forum mag niet, daar is het niet voor bedoeld. Hiervoor is inderdaad http://tweakers.net/jobs/werkgevers. Een linkje/vraagje in je sig mag je echter wel gebruiken om iemand te vinden.

Je vragen mag je natuurlijk altijd stellen, mits met een nette topicstart en niet op te lossen met een simpele (voor de hand liggende) zoekactie :)

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Dit topic is gesloten.