Toon posts:

2 Full Screen beeldschermen voor een game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond.

Ik had een vraag ik weet niet of dit de goede sectie is.

Ik heb sinds kort de nieuwste Gforce kaart gekocht de zwaarste van het zwaarste en hij kan 2 beeldschermen aan dus links zie je dit en rechts zie je dat.

Nu heb ik veel spellen zoals World Of Warcraft of Guildwars maar als ik het spel wilt spelen gebruikt het spel maar 1 scherm om alels te bedeken en dus het rechterscherm zie je gewoon het bureau blad op en links zie je de game op full screen.

Hoe kan ik zorgen dat die 2 beeldschermen met elkaar 1 full screen worden dus links en rechts de game ziet zoals je hier ook kan zien bij tweakers.net: http://tweakers.net/ext/i/1252593022.jpeg

Hoe kan ik dat doen? ik heb Windows Vista Home Premium en zocht dit al op google maar kon geen goede verklaring vinden misschien jullie wel.

Groet

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Al wat gezocht? Toevallig dat er op de frontpage een artikel staat nieuws: ATI Eyefinity kan zes beeldschermen aansturen met één videokaart
En daar staan wat reacties over meerdere schermen en hoe je dat doet. Lees dat eens en google er een beetje bij. Kom je een heel eind. :)

http://www.google.nl/#hl=...meta=&fp=4cb2eba39722ca42 Geeft al een begin.

[ Voor 11% gewijzigd door ManiacsHouse op 10-09-2009 22:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zonder Matrox? en zo ja hoezo?
Of waar kan ik Matrox nog kopen

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Dat kan je aanzetten bij de drivers van je videokaart, gewoon ergens bij de nVidia settings kijken :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-05 12:58

DR161

is sarcasminist

probeer ultramon eens er is een gratis trial zodat je kan kijken of het werkt. ik kan er guildwars iig mee over 2 schermen spelen

pssst geld kopen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit kan je bij lang niet alle spellen goed werkend krijgen zonder iets als de Matrox DualHead. Zou toch echt daar naar kijken.

Maar misschien voortaan jezelf eerst verdiepen in dingen en dan pas met geld gaan zwaaien?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:41
Ga naar je nVidia Control Panel en dan naar Setup Multiple displays. En stel daar het 1 en ander in en testen maar. Al moet ik zeggen dat 2 beeldschermen nou niet echt handig is voor een game, bv. bij een shooter zit je richtpunt altijd op de randen van de schermen.........

Hallo

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 15:07
Ik denk dat "Videokaarten en Beeldschermen" wat meer aansluit bij deze materie, vandaar de verplaatsing.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 10:38

Big Womly

Live forever, or die trying

Bij je eigenschappen heb je 3 mogelijkheden: clone, uitbreiden en een derde (ben ik even vergeten. Het is die derde mogelijkheid die je nodig hebt. Dit hele gedoe heet "DualView" bij NVidia

[ Voor 12% gewijzigd door Big Womly op 10-09-2009 23:03 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:27
Welke videokaart heb je trouwens :)

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:38
mach2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:47:
Ga naar je nVidia Control Panel en dan naar Setup Multiple displays. En stel daar het 1 en ander in en testen maar. Al moet ik zeggen dat 2 beeldschermen nou niet echt handig is voor een game, bv. bij een shooter zit je richtpunt altijd op de randen van de schermen.........
Voor shooters wacht de echte gamer natuurlijk op een 5870 ;).... maar voor WoW zijn er zeker wel mogelijkheden (tevens krijgen ook kaarten als de 4870 EyeInfinity in de 8.66 drivers (Catalyst 9.10)....

@ TS, voor WoW kan ik je wel helpen, in principe heb ik 't zelfs al 1x op dit forum geplaatst...
Voorbeeld van wat je kunt doen:
http://img405.imageshack....wscrnshot082809011523.jpg
Info:
Paprika in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 10-09-2009 23:14 ]

Pagina: 1