Toon posts:

Brandsnelheid is trager geworden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HP Pavilion DV9000 heeft een Pioneer DVDRW DVR-K17B brander. Hier heb ik eerst normaal mee kunnen branden op een snelheid van 4x en 8x. Volgens mij kan hij zelfs op 16x, maar nu brand hij enkel nog op 2,4x snelheid. Nu weet ik niet wanneer dit is gebeurd.

- Ik heb wel Nero 8 gebruikt, Nero 9 gehad en deze weer verwijderd en terug gegaan naar 8. Nu weet ik niet of ik überhaupt met 9 snel heb kunnen branden, met 8 kon ik dat wel. Nu kan dat ook niet meer.
- Ander euvel is dat de DVD's niet meer gelezen worden in mijn DVD-speler bij de tv. Als ik ze terug stop in de computer willen ze ook wel eens moeilijk doen.
- Het merk en type DVD's is hetzelfde.
- Verder heb ik op aanraden van iemand ImgBurn geïnstalleerd om te branden, echter ook geen succes.
Imageburner gaf aan dat de SPTD een error kon geven, deze heb ik nu verwijderd en die melding is ook weg.

Ik heb al wat dingen uitgeprobeerd, maar dus helaas nog zonder resultaat.
Hoop dat er iemand is die mij kan helpen met dit mysterie.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
Probeer eens een ander merk dvd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus exact dezelfde waar het al goed mee ging. Echter heb ik ook een ander merk geprobeerd en dat werkte ook niet, maar dat zou ook geen oplossing zijn. Ik weet dat het daar niet aan ligt. - toch bedankt voor de reactie.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

OS fail, zo gauw als je de boel helemaal opnieuw installeert, werkt het weer

en gebruik alsjeblieft geen nero, troep..
doe dan CDburnerXP, gratis, maar n paar mb groot, en t werkt snel en goed.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als de kwaliteit/leesbaarheid achteruit is gegaan op een stand-alone speler, kan dat betekenen dat de kwaliteit van je laser uiteruit gaat of dat de dvd`s van een slechtere batch zijn.

Als je wat topics nazoekt, zul je zelfs merken, dat er in 1 doos dvd`s ook schijfjes uit verschillende batches kunnen zitten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A