Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows start spontaan opnieuw op.

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Ik hierover al eerder een geopend topic gehad, maar dat is nu weg om onbegrijpelijke redenen. (niet te vinden met GoT search, en niet te vinden bij buddies, myreact, en bookmarks) Ik heb het probleem dat mijn Dell Studio 15 laptop met Vista Ultimate x64 zomaar opnieuw opstart. Ik start de laptop op, ga even naar de wc, en hij is opnieuw opgestart. Hij heeft de nieuwste updates, maar weten jullie een oplossing? Ik heb geprobeerd alles schoon te maken. Maar dat hielp niet. Het kan miss. aan een update liggen, maar ik durf niks te verwijderen. Ik kan met google ook niks vinden. Het is erg irritant. Hij start alleen opnieuw op als ik de PC niet gebruik.

[ Voor 22% gewijzigd door F.West98 op 10-09-2009 19:54 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Klik dan op je eigen naam, dan zie je je eigen posts terug,

En het zou ook fijn zijn als je zelf de moeite neemt om de basis troubleshooting stappen (zie de FAQ daarvoor) te nemen zodat je met een onderbouwde post kan komen in plaats van een heel verhaal met alleen 'het werkt niet' :)

Probeer het dus even opnieuw, maar dit keer wel zoals het hoort.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.