“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
edit:
sorry vraag verkeerd gelezen
sorry vraag verkeerd gelezen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
bij single-player heb je de cd inderdaad altijd nodig, bij multiplayer niet
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Weet ik, maar de CD zit er dus in, en nog zeurt hij erom!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
heb je zeker meerdere CD rom stations/writer/DVD
ff in een andere proberen
ff in een andere proberen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Jup...ik heb ook 3 cd drives in m'n compie zitten... HL heeft nog wel eens de neiging om een andere te pakken dan degene waar mee je 'm ge installeerd hebt:)
hmmm bij de meeste spelle moet je in de cd-drive stoppe met de laagste letter
of waar mee je geinstalleerd heb
of waar mee je geinstalleerd heb
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, installeer gewoon van wat me uitkomt en nooit gezeik.
Installeer Half-Life eens opnieuw, die streepjes moeten er bij mijn weten ook gewoon tussen.
Installeer Half-Life eens opnieuw, die streepjes moeten er bij mijn weten ook gewoon tussen.
Pagina: 1