Beste tweakers,
ik wil graag een Lenovo laptop kopen. Dit met één enkele reden;
zij hebben voor zover ik heb kunnen vinden de beste hardware voor de laagste prijs.
Nu had ik gisterenavond een laptop naar mijn wens samengesteld via deze site.
Alleen kwam ik bij de afronding/betaling erachter dat het om de Amerikaanse
site ging en ik geen Nederlands aflever adres kon invoeren.
Ik gretig op zoek naar een Nederlandse Lenovo site waar ik mijn laptop zelf kon samenstellen.. maar
helaas. Ik heb tot op heden niets kunnen vinden, alleen Nederlandse verkopers waar kant & klare notebooks worden aangeboden. Die vanzelfsprekend saaier en duurder zijn.
Om je een indruk te geven waarom ik voor Lenovo heb gekozen en niet voor een bv. Dell:
Sale price: $1,138.00 *
Total savings: $655.00 *
Dit alles voor (maar) € 800,-.
Al met al bèst een goede deal, nietwaar?
Nu baal ik wel wat gezien ik me de afgelopen weken heb verdiept in de hele laptop-scene.
En ik nu na al dat zoeken uiteindelijk bij Lenovo uitkwam.. nu dus blijkt dat ze niet overseas shippen
ben ik toch bang dat ik ben aangewezen op een andere fabrikant.
Mijn vraag is dan ook of iemand een manier weet hoe ik toch zelf een Lenovo laptop kan samenstellen en laten bezorgen naar Nederland.. OF weet iemand waar ik voor een soortgelijke prijs dezelfde hardware kan vinden?
Bij voorbaat dank,
R. de Reuzel
ik wil graag een Lenovo laptop kopen. Dit met één enkele reden;
zij hebben voor zover ik heb kunnen vinden de beste hardware voor de laagste prijs.
Nu had ik gisterenavond een laptop naar mijn wens samengesteld via deze site.
Alleen kwam ik bij de afronding/betaling erachter dat het om de Amerikaanse
site ging en ik geen Nederlands aflever adres kon invoeren.
Ik gretig op zoek naar een Nederlandse Lenovo site waar ik mijn laptop zelf kon samenstellen.. maar
helaas. Ik heb tot op heden niets kunnen vinden, alleen Nederlandse verkopers waar kant & klare notebooks worden aangeboden. Die vanzelfsprekend saaier en duurder zijn.
Om je een indruk te geven waarom ik voor Lenovo heb gekozen en niet voor een bv. Dell:
- Intel Core 2 Duo Processor P9600 (2.66GHz 1066MHz 6MBL2)
- Genuine Windows Vista Home Premium 64
- nVidia Geforce G 130M graphic card with 512MB memory
- 15.6 HD WLED Glossy, 1366*768 with 1.3M integrated Camera
- 2x2 GB PC3-8500 DDR3 SDRAM 1066MHz SODIMM Memory
- 320GB Hard Disk Drive, 5400rpm
- SuperMulti DVD Recordable (Tray type)
- Intel WiMAX/WiFi Link 5150 (AGN)
- 6 Cell Lithium-Ion 2.6Ah
- 4186: 1Year Depot Warranty
Sale price: $1,138.00 *
Total savings: $655.00 *
Dit alles voor (maar) € 800,-.
Al met al bèst een goede deal, nietwaar?
Nu baal ik wel wat gezien ik me de afgelopen weken heb verdiept in de hele laptop-scene.
En ik nu na al dat zoeken uiteindelijk bij Lenovo uitkwam.. nu dus blijkt dat ze niet overseas shippen
ben ik toch bang dat ik ben aangewezen op een andere fabrikant.
Mijn vraag is dan ook of iemand een manier weet hoe ik toch zelf een Lenovo laptop kan samenstellen en laten bezorgen naar Nederland.. OF weet iemand waar ik voor een soortgelijke prijs dezelfde hardware kan vinden?
Bij voorbaat dank,
R. de Reuzel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 19:18 ]