|we live in the history of a mad man Mr. G |
Koop dan die NAD dvd speler,die heeft ook audiofiele kwaliteit.
Verwijderd
Ik was laatst bij een kennis en die heeft alles van Sony (tv, stereo, versterker, boxen) en nu dus ook een DVD speler...
Hij heeft een aantal zelf gebrande muziek cd's en ook een aantal in de winkel gekochte cd's. De 'originele' cd's uit de winkel speelde wél zonder probleem in de DVD speler maar als hij dan een zelfgebrande muziek cd er in doet dan zegt hij "No Disc".
Let hier dus op als je die DVD speler ook veel wil gaan gebruiken als cd speler. De kwaliteit van de muziek daarentegen was op de DVD speler veel beter en helderder. Op de cd speler zelf klonk hetzelfde nummer wat doffer. Dit verschil was echt goed merkbaar.
Hij heeft een aantal zelf gebrande muziek cd's en ook een aantal in de winkel gekochte cd's. De 'originele' cd's uit de winkel speelde wél zonder probleem in de DVD speler maar als hij dan een zelfgebrande muziek cd er in doet dan zegt hij "No Disc".
Let hier dus op als je die DVD speler ook veel wil gaan gebruiken als cd speler. De kwaliteit van de muziek daarentegen was op de DVD speler veel beter en helderder. Op de cd speler zelf klonk hetzelfde nummer wat doffer. Dit verschil was echt goed merkbaar.
Een (goede!) hifi cd-speler schijnt nog steeds beter cd's af te spelen als een dvd-speler, maar je kan dus wel gewone audio cd's afspelen in een dvd-speler. Zoals gezegd is moet je wel opletten, want sommige dvd-spelers pakken dus geen gekopieerde cd's.Op vrijdag 02 maart 2001 23:42 schreef pyravex het volgende:
ik zit te twijfelen of ik een stand alone dvd speler ga kopen maar ik wil graag weten of je daarop ook cd's kan afspelen en of het ook verschil uit maakt met een gewone hifi cd-speler (N.A.D) of een DVD speler van het zelfde of vergelijkbaar merk
en wie maakt goede Dolby surround versterker
Doe dat dus niet, want dan kom je uit bij zo'n yamakakwaga merk en dan heb je en een slechte beeldkwaliteit, en een slechte geluidskwaliteit.Op zaterdag 03 maart 2001 11:20 schreef HlpDsK het volgende:
Koop zo'n raar ding dat ook mp3-Cd's speelt en regiovrij én regio-kiesbaar is.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
ja idd zo'n idee had ik al, en daar heb ik geen zin in, als ik iets koop dan MOET het goed zijn en geen halfbrakke geluid
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Mijn sony geeft geweldig geluid (ook bij audio-cd's).
Maar aangezien Sony (Columbia) ook platenmaatrschappij is, leek het ze wel een leuke optie om het leven van CD-R(W)'s niet mogelijk te maken up hun DVD-spelers.
Maar aangezien Sony (Columbia) ook platenmaatrschappij is, leek het ze wel een leuke optie om het leven van CD-R(W)'s niet mogelijk te maken up hun DVD-spelers.
Pagina: 1