• Alex Staartjes
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04-2024
:z Als mijn systeem gewekt wordt uit de slaapstand, is mijn netwerkadapter verdwenen, na een reboot doet ie het weer, ik heb al vanaf nieuw, 1 maand dus, last van de slaapstand, na wat gehannes met biossettings en een biosupdate, is dit nog iets wat ik niet opgelost krijg.
Wie heeft er een suggestie?
Mijn MoBo is een ASUS P5Q SE PLUS, en ik draai Vista SP2 32bit, de suspend mode staat op S3.

Alex

Verwijderd

In apparaat beheer kijken bij de eigenschappen van je netwerk adapter of daar iets staat dat energie besparing ( uitschakelen ) van de adapter in gang zet na/tijdens en slaapstand ? En even kijken bij de instellingen van je energie beheer.

• Alex Staartjes
Heb ik al geprobeerd, maar toch bedankt, ik zoek door!!!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:52

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ik heb dit probleem ook, maar dan kan ie geen verbinding maken, alleen dan doet ie het soms weer wel als ik hem weer in slaapstand heb gehad.

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik weet dat het niet een echte oplossing is, maar apparaat uitschakelen/inschakelen of verwijderen + uitloggen & inloggen?

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04-2025
Heb ik ook met mijn wireless usb-stick, adapter disablen en enablen en hij doet het meestal weer.

• Alex Staartjes
Voorlopig ga ik dus de slaapstand niet gebruiken, als ik een oplossing heb laat ik het weten!!
Pagina: 1