• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ik heb een ipod video die ik nog heel graag wil gebruiken alleen sinds kort heb ik soms aan één kant geluid. Als ik het plugje beweeg krijg ik weer stereo geluid maar zodra ik de ipod even beweeg is het geluid weer aan één kant. Ik kan het laten reparen maar dat is erg duur (45,-) en er zit geen garantie meer op. Is er een goedkopere manier om dit op te lossen?

[ Voor 4% gewijzigd door michielvz op 10-09-2009 16:57 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Ligt dat niet gewoon aan het draadje van je oortjes? Alhoewel ik verwacht dat je het ook al met een ander paar oortjes hebt geprobeerd ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Misschien kan je een nieuwe kabel voor het geluid kopen? Ik weet niet of die bestaan, maar het lijkt mij wel logisch.

Succes ermee.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer eens andere oordopjes. Heb je daarmee hetzelfde, is waarschijnlijk de koptelefooningang gaar. 45 euro om het te repareren is trouwens een koopje, als je ziet wat voor bedragen er soms gevraagd worden...

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:21
OFFTOPIC 45 euro voor een reparatie is inderdaad niet duur. Bij A-Mac Utrecht gaf men aan dat ik op 45 euro aan onderzoekskosten moest denken, toen ik informeerde naar de mogelijkheden om m'n iPod touch (buiten garantie) te laten repareren.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Andere koptelefoon direct geprobeerd zonder resultaat.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Kan zijn dat de pinnetjes in de aansluiting wat verbogen zijn... Dat zou je met een omgebogen paperclip of iets misschien kunnen terugbuigen. Is wel lastig. Heb een keer zoiets gehad met de poort van MBP.
Pagina: 1