It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Verwijderd
alles via de reciever doorsturen naar de tv.tismij schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:29:
Mijn plasmascherm staat op een mooie lange strakke witte kast, helaas staat daarnaast een berg materiaal die ik graag gebruik:
Als ik alles verplaats naar de meterkast dan moet ik 1x component en 1x HDMI en 1x scart van de meterkast naar de TV zien te krijgen, is hier een mooie oplossing voor (ms een soort switch naar 1x HDMI ofzo) zodat ik maar 1 kabel hoef te leggen?
ehm de receiver stuurt geen beeld door, alleen geluid.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
In dat geval kan je natuurlijk gaan shoppen voor een receiver die wél beeld doorgeeft... heb je in ieder geval de makkelijkste oplossins maar waarschijnlijk ook de kostbaarste.tismij schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:12:
ehm de receiver stuurt geen beeld door, alleen geluid.
gaat er juist om dat de receiver die ik heb nogal duur is, die wil ik niet vervangen.
Maar ik kijk wel of ik alles naar HDMI om kan zetten en dan 3 hdmi kabels van 15 meter neer kan leggen.
Of ik laat alles toch maar staan
Maar ik kijk wel of ik alles naar HDMI om kan zetten en dan 3 hdmi kabels van 15 meter neer kan leggen.
Of ik laat alles toch maar staan
Er bestaan switches voor HDMI, ook waar je apart geluid aan je HDMI-signaal kan toevoegen. Zodoende kun je het toch met één kabel doen, tenzij voor het TV-geluid naar de reciever (als je niet via een set-top box werkt).
Deze bestaan ook met afstandsbediening om het helemaal af te maken.
Gewoon even zoeken op HDMI switch met Google en je kunt kiezen zoveel je wil.
zie bijvoorbeeld hier om een idee te krijgen qua mogelijkheden: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_108.html
Deze bestaan ook met afstandsbediening om het helemaal af te maken.
Gewoon even zoeken op HDMI switch met Google en je kunt kiezen zoveel je wil.
zie bijvoorbeeld hier om een idee te krijgen qua mogelijkheden: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_108.html
[ Voor 12% gewijzigd door DSK op 11-09-2009 08:22 ]
Blog (Linux-related)
Pagina: 1