Verwijderd in "Is de Islam een bedreiging voor Nederland?"
- Schijnheilig sorry zeggen
- Vervolgens: op de man afspelen, mij "een fanatisch aanhanger van een geloof" noemen, onwetend noemen, misbruik van macht toeschrijven etc. etc. (Het is me een raadsel waar dat vandaan komt).
- Dan, heel klein "Ohja, Pinockio, Neemt niet weg dat je in het echt waarschijnlijk ook heel eng bent, maar dat staat los van het punt."
Weer een persoonlijke belediging. Ik heb geen zin om hierop in te gaan in het topic, omdat ik dat offtopic vind, daarnaast ook niet netjes. Eigenlijk is het vooral verbazingwekkend en triest.
Ik heb Floppus een PM gestuurd:
- Schijnheilig sorry zeggen
- Vervolgens: op de man afspelen, mij "een fanatisch aanhanger van een geloof" noemen, onwetend noemen, misbruik van macht toeschrijven etc. etc. (Het is me een raadsel waar dat vandaan komt).
- Dan, heel klein "Ohja, Pinockio, Neemt niet weg dat je in het echt waarschijnlijk ook heel eng bent, maar dat staat los van het punt."
Weer een persoonlijke belediging. Ik heb geen zin om hierop in te gaan in het topic, omdat ik dat offtopic vind, daarnaast ook niet netjes. Eigenlijk is het vooral verbazingwekkend en triest.
Ik heb Floppus een PM gestuurd:
Zijn reactie:Floppus,
Dit is toch een moderator onwaardig (zie onder)?
En dan zo'n schijnheilig excuus vooraf.
Je kent me niet, weet niet waar mijn nickname vandaan komt noch wat ik werkelijk denk, en toch gebruik je zowel mijn nick als mijn bijdrage om me persoonlijk aan te vallen.
Laat ik één ding zeggen: mijn denkwijze is heel wat genuanceerder dan je denkt. Maar tijdens een discussie vind ik het leuk dingen op scherp te stellen.
Als een moderator/frontpage admin zich zo misdraagt, hoe worden gewone users dan geacht zich te gedragen?
Groeten,
P.
Nu kan het allemaal grappig bedoeld zijn maar zo komt het niet over. Ik heb liever een inhoudelijke discussie dan een flame. Wilde ook het topic hier verder ook niet mee vervuilen. Kan iemand anders hier zijn licht over laten schijnen?Oioi,
Ik neem aan dat je een grapje maakt?
Floppus
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.