Beste tweakers.
Ik ben een PC in elkaar aan het zetten, en heb tot nu toe alles goed werkend gekregen.
XP er zonder problemen op gekregen, hardeschijven en geheugen doet het allemaal.
Systeem:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Antec Three Hundred Zwart
Gigabyte GA-MA790GP-UD4H
Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G
PC Power & Cooling Silencer 750 Quad Blue
Samsung SH-S223F
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
XFX Radeon HD4870 1.0 GB DDR5
Ik heb alleen een probleem met de videokaart. Het systeem heeft namelijk een geintegreerde videokaart, maar ik krijg de HD4870 niet aan de praat. Kan iemand mij vertellen wat de standaard procedure voor het installeren van een videokaart is, als er ook een geintegreerde kaart is?
Op het moment zie ik de HD4870 ook bijvoorbeeld niet bij de Device Manager.
Ik heb natuurlijk gezocht op internet, maar hier heb ik geen duidelijk stap voor stap handleiding kunnen vinden. Het enige wat ik vond was dat ik de geintegreerde kaart kon uitzetten in de BIOS, maar aangezien de nieuwe nog niet werkte gaf mij dit alleen een zwart scherm. Dus dit hielp mij ook niet.
Help? Wat moet ik doen/heb ik fout gedaan?
Ik ben een PC in elkaar aan het zetten, en heb tot nu toe alles goed werkend gekregen.
XP er zonder problemen op gekregen, hardeschijven en geheugen doet het allemaal.
Systeem:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Antec Three Hundred Zwart
Gigabyte GA-MA790GP-UD4H
Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G
PC Power & Cooling Silencer 750 Quad Blue
Samsung SH-S223F
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
XFX Radeon HD4870 1.0 GB DDR5
Ik heb alleen een probleem met de videokaart. Het systeem heeft namelijk een geintegreerde videokaart, maar ik krijg de HD4870 niet aan de praat. Kan iemand mij vertellen wat de standaard procedure voor het installeren van een videokaart is, als er ook een geintegreerde kaart is?
Op het moment zie ik de HD4870 ook bijvoorbeeld niet bij de Device Manager.
Ik heb natuurlijk gezocht op internet, maar hier heb ik geen duidelijk stap voor stap handleiding kunnen vinden. Het enige wat ik vond was dat ik de geintegreerde kaart kon uitzetten in de BIOS, maar aangezien de nieuwe nog niet werkte gaf mij dit alleen een zwart scherm. Dus dit hielp mij ook niet.
Help? Wat moet ik doen/heb ik fout gedaan?