Toon posts:

bezwaar tegen een fp reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met de eerste zin in deze fp reactie
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft en Cisco patchen tcp-lek'
Ik vind het uitermate irritant dat deze persoon probeert met leugens over mij persoonlijk mijn reacties in een hoekje te drukken.
Ik verzoek de moderators deze regel te verwijderen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Persoonlijke aanvallen en trolls zorgen doorgaans voor een -1. Zo ook hier. De reactie staat op -1, en daarmee is het wat mij betreft wel prima. Hier is nou juist het -1-niveau voor.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind het ook verwoestend voor een reputatie. Iedereen die dat leest denkt voortaan bij reacties van HaL dat 'ie bij MS werkt en dus bevooroordeeld is. Op zo'n manier heeft reageren geen zin meer.

Dat soort op de man spelen zal vast op GoT soms voorkomen, op de FP niet. Edit en -1 voor de reply.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Komt op de FP ook wel voor en gewoonlijk gewoon een -1. Iedereen die het leest weet toch wel dat het 99% van de gevallen niet waar is (vooral met ;) smiley). Verder leest een hele grote groep die reactie niet of vergeet dat weer in 5minuten. Verwoestend voor een reputatie vind ik het dus niet in dit geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 10-09-2009 16:32 ]

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ook niet. Er stond een knipoog bij, en bovendien ziet een -1-reactie er niet uit alsof je die serieus moet nemen. De tag is niet voor niets "ongewenst".

Overigens ben ik er verder niet rouwig om dat de reactie ge-edit is :)
Pagina: 1