• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08-2025

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Hallo allemaal.

Heb recentelijk een mAtx Lanbox gekocht en ik wil hem opzich wel een beetje gaan klokken.

Gebruik alleen nog de stock koeler van Intel, dus ik zoek een vervanging. Ben niet echt thuis op de (kleinere) CPU-koeler markt. Ik heb 11.8cm in de hoogte beschikbaar.

Als iemand een paar geschikte modelletjes voor me kan uitzoeken voor een redelijke prijs dan krijg je van mij +1 kudos _/-\o_

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 18:47
Hiero een Scythe Shuriken Rev. B ( in een Silverstone Sugo SG-02), wellicht met een andere fan er op zodat de koeling wat verbeterd.

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Heb de shuriken in m'n handen gehad vandaag en vraag me af of hij net zo koelt als bijv. een Ninja Mini of Thermaltake BlueOrb.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gnermo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:59:
Heb de shuriken in m'n handen gehad vandaag en vraag me af of hij net zo koelt als bijv. een Ninja Mini of Thermaltake BlueOrb.
Google is your friend. Een beetje zelf onderzoeken kan geen kwaad.

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Bedankt voor de google link, heb al geprobeerd een goede review te vinden waarin de Shuriken ook met bijv de Ninja mini wordt vergeleken maar nog niet kunnen vinden.

En het is wel duidelijk dat ik een beetje onderzoek heb gedaan aangezien ik al met wat namen komen kan, nietwaar?

[ Voor 26% gewijzigd door Gnermo op 12-09-2009 17:54 ]