Toon posts:

Een goeie Gaming Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goeie gaming laptop die bijv. GtaIV en Gary's mod kan draaien.
Ik heb zelf deze laptop gevonden en ik wil weten of hij goed genoeg is ofniet.
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=430&e=2

Mvg. Corin

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Lees anders de BBG even door:
[NBBG Aanschaf] Budget-gamenotebook augustus 2009

Al zal deze meer aansluiten denk ik: [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2009

[ Voor 34% gewijzigd door RaZ op 10-09-2009 12:20 ]

Ey!! Macarena \o/

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:18

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik heb zelf ooit een Rock game laptop gekocht waar ik heel veel plezier van heb gehad. Ik heb voor Rock gekozen omdat ik wisselende berichten over xxodd gehoord had. Kijk eens op www.rockdirect,com

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

nog een specifieke reden dat je een gaming-laptop wilt hebben?
Persoonlijk vindt ik 't behoorlijke ondingen, te duur voor de specs, te zwaar om lekker mee te nemen.

Doe mij maar een desktop, kan je nog 's wat sleutelen, en je hebt een veel sneller systeem voor dezelfde prijs.

sleutelen is bij mij trouwens wel een grote component!

/edit
en je loopt altijd achter met tech, want de nieuwste cpu's / graka's slurpen teveel stroom, en je kan ze achteraf ook niet upgraden...

[ Voor 28% gewijzigd door J2pc op 10-09-2009 12:29 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

J2pc schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:24:
/edit
en je loopt altijd achter met tech, want de nieuwste cpu's / graka's slurpen teveel stroom, en je kan ze achteraf ook niet upgraden...
Klopt niet helemaal, het merendeel van de gamenotebooks is tegenwoordig uitgerust met MXM-technologie. Dit maakt het mogelijk om de GPU uit te wisselen.

Verwijderd

Vorig jaar heb ik een 'gaming' (iig redelijk high-end) notebook gekocht. Ik wou hem gebruiken voor studie en games. Nu heb ik een gaming desktop gebouwd, en loop ik rond met een laptop van bijna 4 kilo die nog geen 40 minuten mee gaat op de accu, oh wat wil ik graag van dat ding af! Met xxod heb ik zelf ook niet echt geweldige ervaringen. Een vriend van mij had er 1 gekocht, veel te duur (alhoewel dat prolly door de retailer kwam). Hij was lelijk en traag en ik vond het scherm ook niet veel soeps.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Om je specifieke vraag te beantwoorden: Ja, GTA4 zal wel lukken (al staan er meerdere CPU's, die tragere CPU's zijn misschien op het randje), maar zeker niet op hoge settings. De 9600M is geen high-end videokaart. Zoals hierboven al aangegeven werd zijn laptops niet heel goed voor gamen. Als het je niks uit maakt om alle settings omlaag te schroeven dan kan het dus wel. Als je echt goede prestaties zoekt is het waarschijnlijk goedkoper om een goedkope laptop en een goed presterende game-desktop te nemen... (want écht high-end gamelaptops zitten ver over de 1000 euro, deze zo te zien ook wel als je een goede processor en genoeg geheugen en schijfruimte wilt).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:48
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.