Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[total commander] Problemen met uitpakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het uitpakken van bestanden in Total Commander. Als ik via nieuwsgroepen een lijst RAR's binnen haal (bijv. BIN.r01,...,BIN.r49) en ik open het EERSTE RAR-bestand (dus BIN.r01), dan laat hij niet alle bestanden zien. Ik krijg dan bijvoorbeeld maar de helft van de VOB bestanden van een DVD-video te zien. De overige VOB bestanden zitten verspreid over de andere RAR bestanden.
Als ik bijvoorbeeld in 7-Zip het eerste RAR-bestand open (dus BIN.r01), dan krijg ik ook alle bestanden in de overige, bijbehorende RAR-bestanden te zien.

Kortom: hoe krijg ik het voor elkaar dat TOTALCMD alle bestanden in een reeks rar bestanden laat zien? Zodat ik niet 1-voor-1 alle rars langs moet om te kijken of er nog een bestandje in zit?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

(...)Verder kan de interne archiefuitpakker nu ook met multi-volume rar-bestanden en met rar-bestanden met een wachtwoord overweg(...)
Uit de meuktracker.
Het lijkt me dat jij (nog) met een oudere versie werkt?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt er dan wel op ja! Bedankt, ik ga het proberen zodra ik weer een multi-rar binnen haal...