Ik heb problemen met het uitpakken van bestanden in Total Commander. Als ik via nieuwsgroepen een lijst RAR's binnen haal (bijv. BIN.r01,...,BIN.r49) en ik open het EERSTE RAR-bestand (dus BIN.r01), dan laat hij niet alle bestanden zien. Ik krijg dan bijvoorbeeld maar de helft van de VOB bestanden van een DVD-video te zien. De overige VOB bestanden zitten verspreid over de andere RAR bestanden.
Als ik bijvoorbeeld in 7-Zip het eerste RAR-bestand open (dus BIN.r01), dan krijg ik ook alle bestanden in de overige, bijbehorende RAR-bestanden te zien.
Kortom: hoe krijg ik het voor elkaar dat TOTALCMD alle bestanden in een reeks rar bestanden laat zien? Zodat ik niet 1-voor-1 alle rars langs moet om te kijken of er nog een bestandje in zit?
Als ik bijvoorbeeld in 7-Zip het eerste RAR-bestand open (dus BIN.r01), dan krijg ik ook alle bestanden in de overige, bijbehorende RAR-bestanden te zien.
Kortom: hoe krijg ik het voor elkaar dat TOTALCMD alle bestanden in een reeks rar bestanden laat zien? Zodat ik niet 1-voor-1 alle rars langs moet om te kijken of er nog een bestandje in zit?