Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Express webcam

Pagina: 1
Acties:

• Djemme
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 09:10
Mijn logitech express webcam werkte tot vorige week prima op mijn windows xp sp3 pc. Nu doet hij het alleen niet meer. Hij maakt totaal geen verbinding met de pc, de pc geeft ook niet aan dat er nieuwe hardware is gevonden of dat hij de hardware niet herkend, er komt sowieso geen pop-upje dat het apparaat herkend wordt.

Toen heb ik geprobeerd of het aan die specifieke poort lag, maar als ik mijn usb-stick (Cruzer Titanium) of mijn muis (HP) in de poort doe doen ze het wel gewoon. Als ik de webcam vervolgens in een andere (werkende) poort stop, geeft mijn computer nog steeds niets aan. Ik heb ook al alle software van de webcam opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat heeft geen enkele zin. De computer opnieuw opstarten heb ik ook diverse malen geprobeerd, met webcam terwijl hij opnieuw opstart, zonder webcam terwijl hij opnieuw opstart en dan daarna de cam inpluggen.

Ook heb ik een oplossing van microsoft geprobeerd, namelijk het deïnstalleren van alle usbpoorten/hubs via apparaatbeheer. Vervolgens bij het opnieuw opstarten vind de pc deze poorten weer en zouden de apparaten het moeten doen. Ook dit leidde niet tot het gewenste resultaat.

Het rare is dat als ik de logitech quickcam software download via de site en deze opnieuw installeer, ik op een gegeven moment bij de installatie bij een scherm kom waar staat dat je de webcam moet aansluiten op de pc. Ik heb elke usbpoort geprobeerd, maar hij blijft steeds maar zeggen:"sluit uw webcam aan op uw pc".

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op moet lossen?

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:26
Is je webcam niet gewoon defect? Probeer de webcam eens op een andere computer (mits mogelijk) aan te sluiten.

• Djemme
Dat ga ik vanmiddag proberen, maar ik vroeg mij af of er eventueel nog een andere oplossing zou zijn, zodat ik vanmiddag meteen verder met het probleem aan de slag kan.

• Djemme
Hmm, ik test de webcam nu op een tweede computer en ook daar doet de cam helemaal niks. Hij is dus gewoon kapot.

Dit topic kan of een slotje op, of worden verwijderd.