vragen over EEE pc t91

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• Evilsin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een EEE pc t91 aan te schaffen voor mijn mijn hobbie : tekenen.
Maar mijn vraag is het volgende: zit er een VGA of DVI poort in? want ik wil wel de laptop aan mijn 23 inch breedbeeld aan kunnen sluiten. :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En hoe veel moeite is het om naar de specs te googlen? Had je zelfs minder moeite gekost dan het openen van een topic.

Ey!! Macarena \o/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10. Maar dit is inderdaad iets wat makkelijk zelf kan worden opgezocht, desnoods met een belletje naar een webwinkel :)

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 10-09-2009 11:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Er zit dus gewoon VGA op, maar ik vraag me af waarom je een tablet wil met een 8,9" scherm + touchscreen, als je een 23" breedbeeld wil gebruiken.

Mijn vermoeden is dat als je je resolutie hoger zet dan de EEE zelf aankan, het touchscreen op 1024x600 blijft werken, en je dus 350 euro voor jan doedel uitgeeft.

Als tekenen dan een hobby is, koop dan een wacom ofzo.

Mijn EEE PC 901 zit aangesloten op m'n 32" TV (met VGA), met een resolutie van 1280x768 (op 1280x720 krijg ik blauw/paarsig beeld, en ziet er niet uit). Ik neem aan dat het met de GMA500 chipset exact hetzelfde zal zijn, en niet standaard alle resolutie aan kan.

Ey!! Macarena \o/

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10
Daarbij is een T91 toch niet krachtig genoeg om als desktop in te zetten. Ik heb er zelf ook 1, heel leuk ding en prima aankoop voor mij. Enige vereiste is dat je hem echt puur en alleen als 2e (of in mijn geval 3e) apparaat moet hebben. Dan is de T91 goed en daar is hij ook voor gemaakt. In alle andere gevallen zal het een miskoop van de eerste orde zijn.

Als je een tablet aan je PC wilt hebben kun je beter naar een normaal tablet van bv wacom oid kijken.

Maargoed, dit is allemaal zelf uit te zoeken. Zie verder ook ons beleid op dit punt: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Dit topic is gesloten.