windows 7 multi language installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb net Windows 7 pro 64b final geen RC geinstalleerd.
tevens heb ik een multi language dvd 64b. maar ik krijg deze maar niet geinstalleerd.
normaal gaat dat via
control panel\region and language tabblad keyboards and language. dan heet de install display language.

volgens de help van MS moet het daar staan, maar bij niet. ik heb dit tevens op verschillende sites teruggezien.

help me pleaze _/-\o_

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:25
Om een language pack te kunnen installeren heb je dan ook de ultimate of enterprise editie nodig :) en dus zie je deze optie niet bij de professional editie staan.

Voor vista was er een programma wat de taal voor je kon wijzigen, moet ik ff zoeken of dit er ook voor 7 is.
Vistalizator dus, en ze claimen dat het ook werkt met 7: http://www.froggie.sk/index.html

[ Voor 14% gewijzigd door Hoeloeloe op 10-09-2009 10:45 . Reden: link toegevoegd ]

• dezejongeman
Hoeloeloe schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:42:
Om een language pack te kunnen installeren heb je dan ook de ultimate of enterprise editie nodig :)
oke, wel onduidelijk dan dat MS bij MSDN ook een multilanguage pack aanbied voor windows 7 als ze mij een windows 7 pro leveren maar bedankt in ieder geval ik ga het straks testen. als het werkt post ik dit nog even in dit topic dan kan die dicht

• dezejongeman
het werkt met dat programma ik draai nu NL.
het is dan wel verplicht om van vistaluazer 2.3 beta gebruik te maken.
v2.1 werkt niet met Windows 7. topic kan wat mij betreft gesloten

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:37
De vraag om een andere taal te installeren in de Pro versie van Windows 7 is al eerder gesteld en het antwoord ook. Helaas kan het niet via een menu, zoals bij Ultimate en Enterprise, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het de daar genoemde methode heel simpel is.

3 commando's uitvoeren en een sleutel uit het register verwijderen is voldoende om een andere taal in te stellen.

(Windows 7) taalpakket niet te installeren op pro?