Apple voegt 64GB-model aan iPod touch-lijn toe

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
nieuws: Apple voegt 64GB-model aan iPod touch-lijn toe
Verder is er een VoiceOver-functie aan de displayloze mediaspeler toegevoegd, waarmee een computerstem de naam van een playlist door de hoofdtelefoon laat schallen. Ook komt er een 4GB-model met een prijskaartje van 75 euro. Het 2GB-model gaat 55 euro kosten.
De Voiceover (voor oa playlists) functie is reeds bekend van de "vorige generatie" (om het zo maar te noemen). Verder is het nieuw dat er een 2GB model is toegevoegd, in de eerder aangehaalde bronnen kan je zien dat de 4GB versie al bestond.

Edit: Misschien leuk om erbij te zetten dat de iPod Classic 160GB al eerder bestond? In de eerste lijn waarin deze iPod door het leven ging als een 'Classic' waren er een 80 en 160GB versie, daarna alleen 120GB en nu dus 160GB. Misschien dat het nieuwe model dunner is geworden tov 2 generaties geleden, maar toch leuk om te eventuele andere verschillen nog aan te stippen?

[ Voor 18% gewijzigd door Glaanie op 09-09-2009 22:23 ]

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Scherp, iPod shuffle fixed, in de regen aan specs waren we even de draad kwijt blijkbaar ;-)

Abort Retry Fail?

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Dimitri R schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:31:
Scherp, iPod shuffle fixed, in de regen aan specs waren we even de draad kwijt blijkbaar ;-)
Daar zijn wij users toch voor, om de artikelen te checken? :+ Wat nou eindredactie? :p

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
De waarheid lag nog anders : ook het 2GB-model bestond al, het is een 4GB special edition : zie http://store.apple.com/nl...od_shuffle?mco=Nzk2MTA0Ng

Abort Retry Fail?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben zelf appleliefhebber en volg deze events ook met grote interesse. Maar ik vraag mij toch af. Is het op 1 dag het posten van 4 nieuwtjes die toch dezelfde herkomst hebben niet heel erg overdreven? IMO had dat ook in 2 posten gekund, namelijk voorpret en dan een daadwerkelijk overzicht.

redactieblog: Live verslag Apple iPod-event
nieuws: Apple kondigt iTunes 9 en iPhone OS 3.1 aan
nieuws: Nieuwe iPod nano's krijgen videocamera

Ergens vind ik 4 stuks namelijk best wel overdaad. En hoewel nog niet gezien zal er vast wel iemand opduiken die zich afvraagt wat de nieuwswaarde van datgeen is (zoals gewoonlijk).

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Dimitri R schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:45:
De waarheid lag nog anders : ook het 2GB-model bestond al, het is een 4GB special edition : zie http://store.apple.com/nl...od_shuffle?mco=Nzk2MTA0Ng
Ja klopt, de 4GB is in een nieuw bijzonder soort jasje gestoken, 2 tientjes meer dan de 'gewone' versie, voor zover ik kan zien is dat dan ook het enige verschil. Maar de 2GB is wel degelijk nieuw, sterker nog, in aanloop naar de keynote heb ik al op de websites gekeken (US en NL Apple Store) en toen de stores nog niet waren geupdate, stond alleen de 4GB shuffle in de lijst. Ik kan me ook niet herinneren dat er een 2GB is geweest, geen aankondiging, heb ze niet in de winkel gezien (ik verkoop zelf oa iPods). Dus de 2GB is wel degelijk nieuw en er is een special edition uitgebracht van de 4GB, die voor twee tientjes meer een mooiere vormgeving biedt

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Delerium schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:57:
Ik ben zelf appleliefhebber en volg deze events ook met grote interesse. Maar ik vraag mij toch af. Is het op 1 dag het posten van 4 nieuwtjes die toch dezelfde herkomst hebben niet heel erg overdreven? IMO had dat ook in 2 posten gekund, namelijk voorpret en dan een daadwerkelijk overzicht.

redactieblog: Live verslag Apple iPod-event
nieuws: Apple kondigt iTunes 9 en iPhone OS 3.1 aan
nieuws: Nieuwe iPod nano's krijgen videocamera

Ergens vind ik 4 stuks namelijk best wel overdaad. En hoewel nog niet gezien zal er vast wel iemand opduiken die zich afvraagt wat de nieuwswaarde van datgeen is (zoals gewoonlijk).
Ik zit me af te vragen wat de nieuwswaarde van al die aankondingen zijn :P Maar serieus: 4 berichten over wat nieuwe modellen? Kan dat niet gewoon in één bericht? Wat mij betreft creeeren jullie een apart Apple onderdeel (net zoiets als mobile), dan kunnen jullie daar fijn je Appliaans getinte reclameberichten in kwijt.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Frank Martin schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:12:
[...]

Ik zit me af te vragen wat de nieuwswaarde van al die aankondingen zijn :P Maar serieus: 4 berichten over wat nieuwe modellen? Kan dat niet gewoon in één bericht?
Bij het samenvatten van het nieuws worden keuzes gemaakt. Wij vonden de aankondiging van de nano met videocamera opvallend genoeg voor een eigen bericht. Omdat de andere nieuwe producten niet met een alinea kunnen worden afgedaan en zelf ook nieuwswaardig zijn, zijn ook de touches in een apart bericht verpakt. Naast de hardware hebben we ook apart aandacht besteed aan de software, namelijk iTunes 9 en OS 3.1.

Hoewel het als veel overkomt, hebben we er wel degelijk bij nagedacht hoe we de informatie enigszins relevant konden bundelen. Imho zijn we daar prima in geslaagd. Dit soort events zorgen gewoon voor veel nieuws. Overigens is het zeker niet voor het eerst dat we het zo aanpakken (denk aan de conferenties van de grote gamebedrijven tijdens de E3 en Gamescom), en zal het ook zeker niet de laatste keer zijn.
Wat mij betreft creeeren jullie een apart Apple onderdeel (net zoiets als mobile), dan kunnen jullie daar fijn je Appliaans getinte reclameberichten in kwijt.
Tsja.... *ploink*
Meteen maar even zo'n pagina gemaakt: http://tweakers.net/archieven/tag/apple

[ Voor 3% gewijzigd door Wilbert de Vries op 10-09-2009 08:59 ]

Pagina: 1