Toon posts:

matrox triplehead2go digitaal.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo..

heeft hier iemand dit kastje ?? want ik heb hem namlijk vandaag binnen gekregen..maar ik heb er een paar vraagjes over..

ik heb een msi 4870x2 oc video kaart en dan 3 22inc lg schermen met de matrox triplehead2go digitaal..

maar nu als ik bv call of duty opstart kan ik de resolutie op 3840 x 1024 zetten maar dan word heel de call of duty uit getrokken het pistool en alles is dit normaal?? ik heb wel een update gedaan van de matrox en dan kan ik de resolutie op 5040 x 1050 zetten maar dan heb ik op alle 3 de schermen een heel stuk zwarte plaat aan de zijkanten.. dus dat is ook niks.. is hier iets voor dat de games niet zo uit gerekt worden .. ?? ik hoor het wel van jullie alvast bedankt!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 07:24

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:09:
hallo..

heeft hier iemand dit kastje ?? want ik heb hem namlijk vandaag binnen gekregen..maar ik heb er een paar vraagjes over..

ik heb een msi 4870x2 oc video kaart en dan 3 22inc lg schermen met de matrox triplehead2go digitaal..

maar nu als ik bv call of duty opstart kan ik de resolutie op 3840 x 1024 zetten maar dan word heel de call of duty uit getrokken het pistool en alles is dit normaal?? ik heb wel een update gedaan van de matrox en dan kan ik de resolutie op 5040 x 1050 zetten maar dan heb ik op alle 3 de schermen een heel stuk zwarte plaat aan de zijkanten.. dus dat is ook niks.. is hier iets voor dat de games niet zo uit gerekt worden .. ?? ik hoor het wel van jullie alvast bedankt!
Probeer ook je vraag eens hier te stellen http://www.widescreengamingforum.com/forum/
Wat ik wel weet (sta op punt er ook 1 te kopen) Dat je in sommige spellen de ini of config file moet aanpassen. Of je kan er speciale extra software voor installeren. Maar dat wordt goed besprolen op het widescreenforum

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Wimo.

Shake and Bake!

Over dat aanschaffen, ik zou er even me wachten tot de nieuwe ATI kaarten er zijn. Deze hebben een native 3 monitor support met minder beperkingen. Hoe het in de praktijk werkt weet nog niemand maar het is de moeite waard om het aan te kijken.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 07:24

Dark Angel

Corvette LS Power

Wimo. schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:41:
Over dat aanschaffen, ik zou er even me wachten tot de nieuwe ATI kaarten er zijn. Deze hebben een native 3 monitor support met minder beperkingen. Hoe het in de praktijk werkt weet nog niemand maar het is de moeite waard om het aan te kijken.
Had er al iets overgehoord maar weet niet hoe ATI het software matig afhandeld. Matrox heeft natuurlijk jaren ervaring. En kan ook goed zorgen dat er geen beeld tussen je schermen zweefd.
Maar dat zou dan de nieuwe 5XXXX serie zijn.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 10:51
Probeer eens de scaling (oid) op auto te zetten

Goed koper is duurder dan slecht koper