Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

.exe bestanden/windows verkenner werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• lucluc52
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08-2018
heeey allemaal :)

elk .exe bestand waar ik met de rechter muis op klik werkt niet en krijg ik bericht van windows verkenner werkt niet meer.
dan wordt de verkenner opnieuw opgestart. :(

bij wat voor een .exe bestand het ook is of waar het ook staat het werkt niet. :(

is daar een oplossing voor????

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Wel erg karig allemaal maar krijg je nog een melding (even los van de melding dat explorer niet meer werkt), zoals dit bijvoorbeeld?

[ Voor 13% gewijzigd door Henri op 09-09-2009 22:20 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:27
Ja hoor, nieuwe laptop kopen.

Maw, gebruik eerst eens een zoekfunctie, om er dan achter te komen wat er allemaal al geschreven is over virussen op internet... :z

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Bij het aanmelden op dit forum heb je onder andere Het algemeen beleid gepresenteerd gekregen, waarin uitgelegd wordt wat voor forum dit precies is en wat wij van onze gebruikers verwachten.

Daarnaast staat er ook een stukje over het gebruik van gezond verstand in, niet geheel onlogisch omdat je met een opening als bovenstaande waarschijnlijk ook zelf wel inziet dat met 'het werkt niet" eigenlijk niemand wat kan beginnen.

Ik zou je dan ook willen vragen Het algemeen beleid nog eens goed door te lezen en ook te letten op Het algemeen beleid #quickstart.
Daar worden een aantal dingen aangegeven die we als eerste stappen vóór je een topic opent willen terug zien.

Probeer het dus even opnieuw, en vergeet niet dat dit forum ook een zoekfunctie heeft waar je - als je bijvoorbeeld je eigen titel invoert - ook al het één en ander tegen kan komen.

Dit topic echter gaat dicht wegens een totaal gebrek aan inzet en inlevingsvermogen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.